מינויים

ענקית הטק במינוי מסקרן: זאת מנהלת השיווק החדשה של החברה

חברת Medone מינתה את הילה בזרי סיני למנהלת השיווק. באמתחתה תואר שני בממשל בהתמחות דיפלומטיה ויישוב סכסוכים. היא החלה את דרכה בעולמות ה-B2C  כאשת שיווק במגזר הטלקום ובחברות ביטוח ופיננסים. בתפקידה תהיה אחראית על ליווי תהליכי חדירה לשווקים הבינלאומיים
מערכת ice | 
הילה בזרי סיני (צילום מיכל בנדק)
חברת MedOne הודיעה אמש (רביעי) על מינויה של הילה בזרי סיני למנהלת השיווק בחברה. בזרי סיני תוביל את מערך השיווק בחברת MedOne, כולל אחריות על נושאי המיתוג, פרסום ויחסי ציבור, ניהול השיווק הדיגיטלי וערוצי הסושיאל בחברה וייזום כנסים ואירועים, מתוך מטרה להגדיל את היקף המודעות לחברה ופעילותה, יצירת הזדמנויות עסקיות ושימור לקוחות קיימים.
כחלק מאתגרי השיווק שהציבה לעצמה החברה, תהיה הילה אחראית על ליווי תהליכי חדירה לשווקים הבינלאומיים. בתפקידיה הקודמים שימשה בזרי סיני כמנהלת שיווק, מיתוג ופרויקטים ב-BDO מעוף, גוף השטח של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במרכז, בשפלה ובדרום. היא החלה את דרכה בעולמות ה-B2C  כאשת שיווק במגזר הטלקום ובחברות ביטוח ופיננסים.    

בזרי סיני, היא בעלת תואר ראשון (BA) במנהל עסקים עם התמחות בשיווק מהמרכז האקדמי למשפט ולעסקים ותואר שני (MA) בממשל עם התמחות בדיפלומטיה ויישוב סכסוכים מאוניברסיטת רייכמן. חברת MedOne מתמחה בשירותי Hybrid Data Center. החברה הקימה ומתפעלת מתקני הדאטה סנטר תת קרקעיים ייחודיים, בארבעה אתרים בישראל.
באמצעות מתקני הדאטה סנטר TA1, PT1, TC1, TC2 החברה מספקת פתרונות מגוונים הכוללים: פתרונות אירוח של חדרי מחשב מרכזיים, ופתרונות המשכיות עסקית הכוללים מערכי גיבוי  ופתרונות ענן ציבורי והיברידי לחברות מהגדולות במשק הישראלי. עם לקוחות החברה נמנים מוסדות הפיננסיים, עסקיים, יצרניים, משרדי הממשלה וגופי ביטחון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה