מינויים

רכש חדש לערוץ 14: זה כתב התחקירים החדש שמצטרף

ישי פרידמן ששימש כעורך השבועון "שביעי" ובעל טור ב"מקור ראשון" מצטרף לצוות הערוץ וישמש ככתב תחקירים: "עיתונאי מנוסה ומוכשר שחתום על שורה ארוכה של סיפורים בלעדיים ומצוינים"
מערכת ice | 
ישי פרידמן (צילום יחצ)
פרידמן, ששימש כעורך השבועון ״שביעי״ וכפובליציסט בעל טור ב״מקור ראשון״ מצטרף החל מהשבוע לצוות הכתבים המוביל של ערוץ עכשיו 14 וישמש ככתב תחקירים.
יורם כהן, העורך הראשי של הערוץ: ״ישי פרידמן עיתונאי מנוסה ומוכשר שחתום על שורה ארוכה של סיפורים בלעדיים מצויינים. להצטרפותו של ישי למערכת החדשות של ערוץ עכשיו 14 חשיבות רבה ואין ספק שתהיה לו תרומה משמעותית למערכת שלנו, שהפכה לחשובה, למובילה ולרלוונטית ביותר בתקשורת בישראל״.

ערוץ 14 הושק בשנת 2014 על ידי המיליארדר יצחק מירלשוילי והחל את דרכו באפיק 20, כאשר בינואר 2021 זכה במכרז לשידור באפיק 14, ומאז שינה את שמו לערוץ 14. הוא מזוהה עם הימין הפוליטי בישראל ובדומה לערוצים המסחריים האחרים מבוסס על פרסומות. כמו כן הערוץ אינו משדר בימי שבת וימים טובים. במהלך שנות שידוריו עד עתה נתפס הערוץ לא פעם בשערוריות ומניפולציות כאלה ואחרות, האחרונה שבהן הייתה היום כאשר הכתב הלל ביטון רוזן חשף במהדורה של הערוץ "הצצה בלעדית ונדירה" ללחימה של כוחות צה"ל במנהרות החמאס בעזה. אלא, שהסרטון הזה פורסם לפני כשנתיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה