תקשורת ומדיה

אופירה אסייג חושפת: זה הצעד הדרמטי שמתוכנן בארצות הברית

מגישת קשת 12, אופירה אסייג, התייחסה לצעד הדרמטי שמשרד החוץ מתכנן בארצות הברית: "במשרד החוץ מנסים לקדם קמפיין להעלאת מודעות לשחרור החטופים על קרטוני חלב בארה"ב באמצעות פרסום תמונותיהם. בדומה לפרסומים על ילדים נעדרים"
תום נחום | 
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
היום (רביעי) מדינת ישראל מציינת בכאב 33 ימים למלחמת "חרבות ברזל", אחרי מתקפת הפתע הרצחנית של חמאס על ישראל, שהביאה להירצחם של למעלה מ-1,400 ישראלים, בעוד למעלה מ-5,000 ישראלים נפצעו במתקפה ולפחות 242 אנשים נחטפו ומוחזקים בשבי החמאס ברצועת עזה.
כעת, מגישת קשת 12, אשת התקשורת הוותיקה אופירה אסייג, התייחסה בחשבון הת'רדס שלה לצעד יוצא הדופן אותו מתכננים במשרד החוץ לבצע בארצות הברית: "במשרד החוץ מנסים לקדם קמפיין להעלאת מודעות לשחרור החטופים על קרטוני חלב בארה"ב באמצעות פרסום תמונותיהם. בדומה לפרסומים על ילדים נעדרים".

בתוך כך, מי שבחרה להמשיך ולקחת חלק במאמץ ההסברתי של ישראל במלחמה על דעת הקהל ברשתות החברתיות היא מגישת מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14מגי טביבי, שהתייחסה לחטוף הצעיר ביותר שמוחזק ברצועת עזה על ידי מחבלי חמאס, כפיר ביבס בן התשעה חודשים: "38 ילדים מוחזקים כבר חודש בשבי חמאס. הקטן שבהם כפיר ביבס בן התשעה חודשים. 38 מתוך 240 חטופים. לכל אחד מהם שם וסיפור מטלטל. לכל אחד גם משפחה שמחכה בבית. השבתם היא חלק בלתי נפרד מתמונת הניצחון".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה