מינויים

שלמה ביטוח במינוי יוקרתי: זה הסמנכ"ל החדש של הקבוצה

דורון גינת, מנכ"ל שלמה ביטוח וטובי שמלצר, מבעלי שלמה ביטוח, הודיעו כי הם מינו את רו"ח דודו סלמה, לשעבר בהכשרה חברה לביטוח, לסמנכ"ל מנהל אגף פיננסים בחברה
מערכת ice | 
טובי שמלצר מבעלי שלמה ביטוח (צילום עזרא לוי)
דורון גינת, מנכ"ל שלמה ביטוח וטובי שמלצר, מבעלי שלמה ביטוח, הודיעו היום (שני) כי הם מינו את רו"ח דודו סלמה לסמנכ"ל מנהל אגף פיננסים בחברה.
רו״ח דודו סלמה הינו בעל תואר ראשון במנהל עסקים, שם הוא סיים בהצטיינות מהמסלול האקדמי של המכללה למנהל, דודו סלמה הינו רו״ח מוסמך משנת 2003 בעל ניסיון של מעל ל-20 שנים בשוק הביטוח.
רו"ח דודו סלמה כיהן במספר תפקידי כספים מרכזיים בחברות ביטוח שונות בישראל, בניהן כיהן גם כסמנכ״ל הכספים של ״הכשרה חברה לביטוח״ בעשור האחרון, במסגרתו היה אמון על אגף הכספים, ניהול הדוחות הכספיים, גיוסי הון, ביצוע עסקאות אסטרטגיות ועוד. רו"ח דודו סלמה בן 47, נשוי, אב לשלושה ומתגורר בכפר סבא.
דורון גינת, מנכ"ל שלמה ביטוח טובי שמלצר, מבעלי שלמה ביטוח, מסרו לאחר מינויו של רו"ח דודו סלמה לתפקיד סמנכ"ל מנהל אגף פיננסים בחברת שלמה ביטוח כי: "אנו נרגשים על הצטרפותו של דודו למשפחת שלמה ביטוח ובטוחים כי הוא יתרום מניסיונו הרב להמשך התפתחות החברה".
רו"ח דודו סלמה (צילום שירעד)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה