מינויים

דור אלון נפרדת: יו"ר החברה יפרוש אחרי 23 שנים בקבוצה

לאחר רבעון יחסית טוב של דור אלון, מודיעה החברה שהיו"ר הוותיק יפרוש לפנסיה בסוף השנה. הרווח הנקי המתואם עמד על 23 מיליון שקל לעומת הפסד נקי של 18 מיליון בשנה שעברה
מערכת ice | 
דור אלון (צילום Magma Images)
ישראל יניב, יו"ר דור אלון מזה 8 שנים, יפרוש מתפקידו בסוף השנה ויצא לגמלאות בגיל  76. כך דיווחה החברה אמש (רביעי) לבורסה. יניב נמצא בקבוצת דור אלון מזה 23 שנים וכיהן בעבר כמנכ"ל החברה ולמשך שלוש שנים גם כיו"ר אלון רבוע כחול, חברת האם שבשליטת המיליארדר מוטי בן משה. 
דור אלון היא מארבעת חברות הדלק הגדולות בישראל ומחזיקה ב-215 תחנות ברחבי ישראל. תחתיה פועלות מספר חברות, כגון סופר אלונית, רשת הסופרמרקטים אמ:פמ, רשתות ההמבורגר BBB, בורגרים ומוזס, ועוד.

החברה הציגה לצד הדיווח את הדוחות שלה לרבעון השני של 2023. סך המכירות עמדו על 1.8 מיליארד שקל. הרווח הגולמי עמד על 276 מיליון שקל לעומת 293 ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הגולמי המתואם עמד על 280 מיליון לעומת 279 מיליון ברבעון המקביל. 
הרווח הנקי המתואם עמד על 23 מיליון שקל לעומת הפסד נקי של 18 מיליון בשנה שעברה באותו רבעון. נתונים אלו בין היתר בעקבות עלייה מתונה במכירות הדלקים בשטחי הרשות הפלסטינית, וכן מכירות לרשות עצמה. בנוסף, החברה רשמה הפסדי מלאי דלקים של כ-5 מיליון שקל בהשוואה לכ-15 מיליון בתקופה המקבילה בשנת 2022.
שוויה הכולל של החברה עומד על כ-1.1 מיליארד שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה