מינויים

סבב מינויים ברשת מלונות JACOB

קצת יותר משנה אחרי השקת מלונותיה, רשת מלונות JACOB בסבב מינויים חדש. במסגרת הסבב נכנסת מנכ"לית חדשה למלון ריזורט חדשה ומתנה שף לרשת המלונות
מערכת ice | 
רימה וולינסקי (צילום יח"צ)
רשת מלונות JACOB מתחדשת. ברשת מפרסמים שני מינויים חדשים: רימה וולינסקי מונתה למנכ"לית מלון ריזורט חדרה שהינו המלון הגדול ברשת ומוריס הנדלר התמנה לשף של רשת המלונות.
וולינסקי בעלת ניסיון של קרוב ל-20 שנה בתחום המלונאות ובמגוון תפקידים. היא החלה את דרכה בעולם המלונאות כסגנית מנהל קבלה מלון ישרוטל יערות הכרמל ובהמשך כמנהלת קבלה במלון חוף נחשולים, כמנהלת אגף חדרים במלון יערות הכרמל ובחוף נחשולים. משם עברה להתגורר בקניה שם ניהלה מלון, שבה לארץ וניהלה את מלון נס עמים.

מהנהלת רשת ג'ייקוב בירכו: "אנו מברכים על מינויה של רימה וולינסקי למנכ"לית מלון ריזורט חדרה. אנו ברשת שמנו לנו למטרה לקדם ולהציב נשים בתפקידי ניהול בכירים ואכן בראש 5 מתוך 6 המלונות שלנו נמצאות נשים. אנו בטוחים שניסיונה העשיר של רימה בתחום המלונאות יביא לעשייה מוצלחת במיוחד וימנף את המלון שהינו הגדול ברשת ג'ייקוב.
הנדלר בעל ניסיון קולינרי רב בתחום המלונאות בארץ ובעולם, בין היתר עבד כשף הראשי של מלונות קראון פלאזה חיפה, רנסאנס נצרת, חוף נחשולים ועוד. בנוסף עבד כמרצה ב"דן גורמה" והכשיר דורות רבים של טבחים בישראל. הנדלר שימש גם כיועץ קולינרי למגוון חברות ואף עבד עם חברות קייטרינג איכותיות מהמובילות במדינה.
מהנהלת רשת ג'ייקוב מסרו כי "אנו שמחים על הצטרפותו של מוריס למשפת ג'ייקוב. מוריס הוא איש עבודה עם הרבה אנרגיה וידע מהשטח בתחום הקולינארי, עבודה במלונות, באירועים, בקייטרינג ובטוחים שיסייע להצעיד את הרשת קדימה, לגדול ולהתפתח. אנו מאחלים לו ולנו הצלחה מרובה".
רשת מלונות JACOB השיקה את מלונותיה בקיץ 2021 וכוללת שישה בתי מלון: מלון בת שבע ירושלים, מלון שינקין תל אביב, מלון ג'ייקוב טבריה, Be Hotel איל, ריזורט סי לייף נהריה וריזורט חדרה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה