מינויים

אריק בנדר העיתונאי הוותיק פורש ממעריב לאחר 40 שנה

אריק בנדר ששימש ככתב הפרלמנטרי של מעריב ב-28 שנים האחרונות הודיעו כי בכוונתו לפרוש מתפקידו, ברשת איחלו לו רבים בהצלחה
מערכת ice | 
אריק בנדר (צילום צילום מסך מטוויטר)
הכתב הפרלמנטרי הוותיק של העיתון "מעריב" אריק בנדר (70) הודיעה על פרישתו עבודתו לאחר ששימש בתפקיד 40 שנה, מתוכן 28 שנים בכנסת.
בתחילת הקריירה העיתונאית ערך בנדר את ביטאון הסטודנטים של האוניברסיטה העברית והפיק את תוכנית הבוקר בגלי צה"ל. לאחר מכן שימש בתפקיד סגן דובר קרן קיימת לישראל, וכתב בעיתון "דבר" ובמוסף "7 ימים" של "ידיעות אחרונות". בעיתון מעריב כיהן בנדר ככתב של העיתון בירושלים, כתב לענייני בית הנשיא, כתב לענייני בתי חולים, ממלא מקום רכז כתבים במערכת העיתון בתל אביב וכתב לענייני עלייה והעם היהודי.
 לאחר ההודעה על פרישה ברחבי הרשת נפרדו כתבים ופוליטיקאים מבנדר ושלחו לו איחולי הצלחה בהמשך הדרך. לצורך העניין מגיש חדשות הלילה של כאן 1 עקיבא נוביק כתב: "אריק בנדר הוא עתונאי ענק. חכם צנוע מנוסה מעמיק ובעל חוש הומור מעולה. אחלה אריק, תחסר מאד בכנסת".
 
גם העיתונאית טל שניידר, סיפרה בחשבון הטוויטר שלה: "הערב הוא הערב האחרון של ותיק הכתבים הפוליטיים שלנו, וחבר בכיר בתא כתבי הכנסת, אריק היקר. מחר בבוקר הוא פורש, אחרי 40 שנים של עבודה עיתונאית, מתוכן 28 שנים בכנסת. הוא איתנו החל מן הכנסת ה-14 (או ה-15?), לפי החישוב שלי, 12 מערכות בחירות עם ידע עצום, עומק היסטורי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה