מינויים

קיצוצים ברשת 13 אחרי החגים? "לא מדובר בצירוף מקרים"

על רקע כתבת היח"צ ליו"ר בגלובס, פגישה עם לן בלווטניק בלונדון עומדת להתרחש בקרוב וייתכן כי הערוץ עומד בפני לא מעט פיטורים רגע אחרי החג. מחדשות 13 נמסר: "אין אמת בפרסום"
כפיר אדר |  2
קיצוצים בחדשות 13 (צילום לוגו, freepik)
על פי דיווח של עורך וואלה! ברנז'ה דוד ורטהיים, גורם ברשת 13 מעריך כי צפוי גל פיטורים בחברה רגע אחרי החגים, אך לדבריו עדיין לא ברור אם המהלך יכלול גם את מערך החדשות של הערוץ. 
ההערכה של אותו מתווספת לנסיעה הצפויה של המנכ״ל של רשת ללונדון, שם הוא עתיד לקיים פגישה עם בעלי הערוץ איש העסקים לן בלווטניק, כאשר עדיין לא ברור אם הזרמת כספים על הפרק. 

נוסף על כך, ורטהיים מציין כי גם הדחיפות בכתבת היח״צ ליו״ר בעיתון גלובס (שמיד תורגמה גם לשפה האנגלית) מחזקת את ההערכה שלא מדובר בצירוף מקרים, אלא כי יש תכנון על הפרק. כך אן כך, צפוי להעשות שינוי בערוץ בהקדם.
בינתיים, מרבית העיתונאים ועובדי הערוץ מלבד אנשי הנהלה, נכחו בחתונתם של שני הכתבים הבכירים של מערכת חדשות 13, ספי עובדיה וליאור קינן בקיבוץ מעברות, כשנראו שם פרצופים מוכרים במיוחד כמו הילה קורח, אודי סגל, תמר איש שלום ובעלה נדב אייל, אבישי בן חיים, ליאור ורוצלבסקי. 
מחדשות 13 נמסר בתגובה: "אין אמת בפרסום".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    להתראות חסון ובן חיים. לא נתגעגע.
    שמחה 09/2022/30
    הגב לתגובה זו
    5 2
    אין ברירה. חייבים לקצץ ומתחילים בביביסטים ובפופוליסטים.
    סגור
  • 1.
    מתנת חג
    צפוני 09/2022/30
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אין מתנה גדולה מזאת לרוב העם היהודי הישראלי, בתקווה ובתפילה לשנה החדשה, שכן ירבו מכות כאלה על ערוצי התקשורת היהודיים הישראליים.
    סגור