מינויים

פרס מצוינות הוענק למנהל האדמיניסטרטיבי בביה"ח וולפסון

אמש הוענק פרס מצוינות מיוחד למנהל האדמיניסטרטיבי של בית החולים וולפסון, יניב פוגל, בטקס בו נכחו נציגי בתי החולים בארץ ומשרד הבריאות
מערכת ice |  1
הענקת פרס המצוינות (צילום דוברות וולפסון)
אמש התקיים טקס מיוחד בבית חולים וולפסון במסגרתו הוענק פרס מצוינות והישגים מיוחדים של ראש חטיבת המרכזים הרפואיים למנהל האדמיניסטרטיבי של בית החולים וולפסון, מר יניב פוגל, הנמצא בתפקיד מזה ארבע וחצי שנים. בטקס הרשמי הזה של חטיבת המרכזים הרפואיים של משרד הבריאות נכחו ד"ר דוד מגן, מנכ"לי בתי החולים הממשלתיים והנהלת המרכז הרפואי וולפסון.
פוגל (45) נשוי ואב לארבעה ילדים וכאמור נמצא בתפקיד מעל לארבע שנים, במסגרתן ניהל ומנהל את המערך התפעולי בבית החולים וממונה על עובדים ועובדות רבים.
בעברו, פוגל הינו סא"ל במילואים בפיקוד העומק וידוע בשל פעילותו הציבורית בעיר מגוריו, בית שמש. כמו כן הוא בוגר תואר שני בתחום המדיניות הציבורית ותוכנית המנהלים של האוניברסיטה העברית. יתרה מכך, הוציא לאור שני ספרי ניהול בשנה האחרונה.
בנימוקי קבלת הפרס צוין: "סגנון ניהולו מעורר השראה ואנשים הולכים אחריו מתוך שליחות ונאמנות. יניב משקיע לילות כימים על מנת לפתח את המרכז הרפואי וולפסון בתחומי האדמיניסטרציה והלוגיסטיקה עליהם הוא אמון באופן ישיר. יניב תמיד נכון לסייע למרכזים רפואיים אחרים, לחטיבה, למשרד הבריאות ולנציגות שירות המדינה".
 
פוגל הודה על קבלת הפרס ואמר: "אני מודה על ההערכה ומקדיש אותה לכל עובדי וולפסון, עובדי המנהל והמשק ותומכי הרפואה, שעובדים במסירות למען המטופלים." הקולגה שלו, ד"ר ענת אנגל הוסיפה ואמרה: "יניב פועל ביצירתיות, ביזמות, בנועם הליכות ובאצילות. ברכות לזכייתך בפרס ראש החטיבה למצוינות. אין ראוי ממך".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ששש... שחיתות...
    צ'רלי 09/2022/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מעניין מי במערכת ice מעוניין ביקרו של מר פוגל הנכבד. אולי, רק אולי כדאי לעשות עבודה עיתונאית אמיתית ולהזכיר את ההפגנה מטעם האגודה לאיכות השלטון שהתקיימה מחוץ לטכס על רקע החשדות שעלו נגדו וכנגד בכירים נוספים בשחיתות?
    סגור