מינויים

סמנכ"ל פיתוח עסקי חדש בקבוצת סופרין

אורי רוזין מונה לסמנכ"ל הפיתוח העסקי בקבוצת סופרין העוסקת בייזום, ניהול והקמה של נכסים מניבים ופרויקטים נדל"ניים למגורים, התחדשות עירונית. במסגרת תפקידו בקבוצת סופרין יפתח את עסקי הקבוצה ויפעל להרחבת הפעילות. לפני כחצי שנה החברה הונפקה בבורסה לניירות ערך 
 
מערכת ice | 
אורי רוזין (צילום אלירן אביטל)
אורי רוזין מונה לאחרונה לתפקיד סמנכ"ל הפיתוח העסקי בקבוצת סופרין. הקבוצה עוסקת בייזום, ניהול והקמה של נכסים מניבים ופרויקטים נדל"ניים למגורים, התחדשות עירונית, משרדים, מסחר ולוגיסטיקה. כמו כן, הקבוצה יזמה מספר רב של פרויקטים מוצלחים ברחבי הארץ הן במסגרת ארגון, ניהול וליווי של קבוצות רכישה וכן גם באופן יזמי.
רוזין הינו בעל תואר ראשון במנהל עסקים מהאוניברסיטה הפתוחה ושמאי מקרקעין מזה 20 שנה. בתחילת דרכו המקצועית היה שמאי של חברת בזק במשך 5 שנים. בין היתר עבד בתפקידיו קודמים בתחום הפיתוח העסקי במגוון חברות כמו חברת אשדר, חברת מנדב ובתפקיד האחרון שימש כמנהל פיתוח עסקי בחברת נתיב פיתוח והקים את תחום ההתחדשות העירונית בחברה.

במסגרת תפקידו בקבוצת סופרין יפתח את עסקי הקבוצה ויפעל להרחבת הפעילות, בכל מגזרי פעילות של החברה. הקבוצה הוקמה ב 2009 ע״י ליאון וצחי סופרין והיא הונפקה בנובמבר האחרון בבורסה לניירות ערך בתל אביב.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה