מינויים
מהסטארטאפ לחברת המשקאות: זו מנהלת השיווק החדשה של סודה סטרים
היא הובילה שיווק וניהול מותגים בחברות גלובליות מובילות ובחברות סטארט אפ חדשניות, בשלוש השנים האחרונות הייתה מנהלת שיווק מוצר בחברה העוסקת בפיתוח וייצור בשר מתורבת, ועכשיו עוברת לנהל את השיווק של סודה סטרים

הילה ברון מונתה לתפקיד מנהלת השיווק של סודהסטרים ישראל. במסגרת תפקידה, תהיה אחראית, בין היתר, על גיבוש ויישום אסטרטגיה עסקית ושיווקית המותאמת לקהל הצרכנים הישראלי וערוצי המכירה והשירות בארץ. להילה ניסיון של שני עשורים בשיווק מוצרים וניהול מותגים בחברות גלובליות מובילות ובחברות סטארט-אפ חדשניות, עם התמחות באסטרטגיות יציאה לשוק, השקות מוצרים בינלאומיות ובניית סיפורי מותג משפיעים.
בשלוש השנים האחרונות שימשה בתפקיד מנהלת שיווק מוצר בחברת Believer (לשעבר Future Meat) העוסקת בפיתוח וייצור של בשר מתורבת שמגודל במעבדה. לפני כן, כיהנה כמנהלת קטגוריית הטעמים במטה סודהסטרים העולמי, שבסיסו בישראל. תרומתה יוצאת הדופן זכתה להכרה כאשר קיבלה את פרס יו"ר פפסיקו העולמית על הישגים יוצאי דופן בקידום אסטרטגיות חדשניות בתחום המשקאות, שהביאו לצמיחה משמעותית ולהרחבת השפעת המותג בעולם. להילה תואר MBA בשיווק ותואר ראשון בכלכלה, היא מתגוררת ברעננה ואם לשניים.
שלומי בכור, מנכ"ל סודהסטרים ישראל: "אני מברך את הילה על הצטרפותה לצוות. הילה מביאה עמה שפע של ניסיון ומומחיות לתפקיד, היא משלבת חשיבה אסטרטגית עם גישה מעשית להנעת צמיחה ואני סמוך ובטוח שתביא איתה אנרגיה חדשה ויחד נצליח להגיע ליעדים חדשים בשוק ישראל".
סודהסטרים, אחת מחברות הבת של חברת PepsiCo העולמית, הינו מותג המים המוגזים המוביל בעולם. החברה פועלת בלמעלה מ-47 מדינות ברחבי העולם, ומעצימה את צרכניה ליצור לעצמם חוויית שתיית משקאות מוגזים המותאמת לטעמם האישי, והכל בלחיצת כפתור.
עוד ב-
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה