מינויים

מגיש חדשות חדש בישראל: מי יצטרף לערוץ i24news?

שרון ניסים ישמש כתב מגזין ומגיש ב-i24NEWS. ניסים מצטרף לצוות המגישים של "חדר החדשות", מהדורות החדשות השעתיות של הערוץ המשודרות לאורך היום. במהלך הקיץ סיקר ניסים את המשחקים האולימפיים עבור i24NEWS. במקביל ימשיך בתפקידו כשדר ספורט ב"ספורט 1"
מערכת ice | 
i24NEWS (צילום מסך i24NEWS)
שרון ניסים מצטרף לנבחרת המגישים של "חדר החדשות", מהדורות החדשות השעתיות של i24NEWS. ניסים, שהצטרף לערוץ עם עלייתו והיה שליח i24NEWS למשחקים האולימפיים, ישמש מעתה מגיש חדשות וכתב מגזין. ניסים ימשיך בתפקידו כשדר ספורט ב"ספורט 1".
שרון ניסים ישמש כתב מגזין ומגיש ב-i24NEWS. ניסים מצטרף לצוות המגישים של "חדר החדשות", מהדורות החדשות השעתיות של הערוץ המשודרות לאורך היום. במהלך הקיץ סיקר ניסים את המשחקים האולימפיים עבור i24NEWS. במקביל ימשיך בתפקידו כשדר ספורט ב"ספורט 1".

שרון ניסים הוא עיתונאי מנוסה שהחל את דרכו בתקשורת ככתב ספורט ברדיו דרום ובמקומון "שבע". בהמשך הצטרף לצ'רלטון כשדרן ספורט ועם הקמת ערוץ 10, הצטרף לחברת החדשות של הערוץ ככתב ועורך הספורט.
בעבר היה גם כתב ספורט במעריב, כלכליסט ובוואלה. לאורך השנים סיקר את משחקי המונדיאל, אליפויות אירופה ומשחקים אולימפיים רבים. כיום הוא כאמור גם משמש שדרן עבור ערוצי הספורט של צ'רלטון בספורט 1, 2, 3, ו-4.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה