ויראלי

מגישת i24news עצובה: "נחתמנו שנה של כאב בלתי נתפס"

מירי מיכאלי כתבה פוסט באינסטגרם וציינה: "ולחשוב שבשעת הנעילה לפני שנה, נחתמנו לשנה של כאב בלתי נתפס. לפני כשעה עמדתי שם, יותר מ24 שעות אחרי צום, כששערי שמים עוד פתוחים, בחיל ורעדה, כי זכרתי מה נחתם עלינו בשנה שעברה, איפה היינו אז ואיפה היום? על מה רבנו? על מחיצת דגלים ביום האחד הזה שהוא הקדוש בשנה?"
מערכת ice |  1
מירי מיכאלי (צילום צילום מסך מתוך i24news)
מגישת i24news, מירי מיכאלי, ידועה כמי שמחוברת לדת היהודית כבר הרבה מאוד שנים, כך שזה לא מפתיע שלאחר יום כיפור אמש (שבת) היא שיתפה בתחושות שלה מהיום הקדוש לעם היהודי.
מיכאלי כתבה פוסט באינסטגרם וציינה: "ולחשוב שבשעת הנעילה לפני שנה, נחתמנו לשנה של כאב בלתי נתפס. לפני כשעה עמדתי שם, יותר מ24 שעות אחרי צום, כששערי שמים עוד פתוחים, בחיל ורעדה, כי זכרתי מה נחתם עלינו בשנה שעברה, איפה היינו אז ואיפה היום? על מה רבנו? על מחיצת דגלים ביום האחד הזה שהוא הקדוש בשנה?".

עוד המשיכה: "כמה רבנו ומילאנו את הרחובות בשנאה, כמה הקפדנו אחד על השני. היינו חלוקים ובמקום להכיל את הקולות השונים הגענו לשנאה. שנאנו. ואל תטעו, לשנאה יש מחיר. והמחיר הוא כבד. היינו זקוקים לתזכורת שאנחנו צריכים לחיות יחד, כדי שלא נמות יחד. הלוואי והפעם נחתמנו לבשורות טובות, לניצחון, לאחדות".
לסיום היא כתבה: "והערב, כששערי שמים היו פתוחים התחייבתי להגביר עוד אהבה לכל אחד- למען החטופים, למען החיילים הלוחמים, למען העם הזה, בשביל הילדים שלנו, בשביל הלב שלנו שלא יכול לשאת עוד צרות. אני מאמינה בנו, אנחנו יכולים ומסוגלים. גמח״ט לכם ולמשפחותיכם, פתחו את הלב".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לפני שאת עצובה כדאי שתלמדי להגיש בטלוויזיה
    קומט 10/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ערוץ כזה נחות חא נראה מזמן
    סגור