מינויים

רפאל במינוי מסקרן: זה האיש החזק בחברה מהחשובות בישראל

אריאל קארו, המסיים את תפקידו לאחר קריירה של למעלה מ- 10 שנים ברפאל יוחלף בניר חלמיש שישמש סמנכ"ל בכיר לשיווק ולפיתוח עסקי של החברה
מערכת ice | 
רפאל (צילום freepik, משרד הביטחון)
חברת רפאל מערכות לחימה מתקדמות בע"מ מודיעה על מינויו של תא"ל (במיל') ניר חלמיש לתפקיד סמנכ"ל בכיר לשיווק ולפיתוח עסקי של החברה. חלמיש יחליף את תא"ל (במיל') אריאל קארו, המסיים את תפקידו לאחר קריירה של למעלה מ- 10 שנים ברפאל.
במהלכן הקים את מנהלת מודיעין וסייבר ובחמש השנים האחרונות כיהן כסמנכ"ל בכיר לשיווק ולפיתוח העסקי של החברה. במהלך כהונתו כסמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי של רפאל הוביל אריאל קארו שורה ארוכה של תהליכי שיווק בינלאומיים תוך פריצות דרך וכניסה לשווקים חדשים.

תא"ל (מיל') ניר חלמיש, בן 54, מילא שורה ארוכה של תפקידים בצה"ל בהם ראש ענף מודיעין ומל"טים וראש מחלקת אמצעי לחימה בזרוע היבשה ובתפקידו האחרון כיהן כראש היחידה למחקר ופיתוח במשרד הביטחון.
חלמיש בוגר תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול מהטכניון ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בן גוריון, הוא גם בוגר קורס מנהלים בכיר בהרווארד. עם שחרורו מצה"ל הצטרף לחברת אלביט ובחמש השנים האחרונות כיהן כסמנכ"ל בכיר בחטיבת היבשה.
מנכ"ל רפאל, יואב תורג'מן אמר כי הניסיון, הידע וההיכרות הרחבה של ניר חלמיש עם התעשייה והמערכת הביטחונית בארץ ובחו"ל יסייעו לו להוביל את מערך השיווק של רפאל, למימוש האתגרים הניצבים בפניו. תורג'מן הודה לאריאל קארו על תרומתו הרבה לרפאל במגוון התפקידים שביצע בהצלחה ובמיוחד על הפעילות והעשייה הרבה בקידום הפעילות השיווקית והעסקית של רפאל בחמש השנים האחרונות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה