נדל"ן ותשתיות

חברת רפאל בביקור אסטרטגי: ההפתעה של חברי הקונגרס מארה"ב

ד"ר יובל שטייניץ, יו"ר החברה, אירח משלחת חברי הקונגרס האמריקני נציגי מדינות רפובליקנים ודמוקרטיים. במהלך הביקור הציג ד"ר שטייניץ לחברי המשלחת את מערכת מגן אור מבוססת הלייזר שנמצאת בשלבי פיתוח, מערכת כיפת ברזל ומערכת קלע דוד
מערכת ice | 
רפאל (צילום freepik, משרד הביטחון)
ד"ר יובל שטייניץ, יו"ר רפאל, אירח ברפאל ב"מכון לשם" שבגוש שגב משלחת חברי הקונגרס האמריקני נציגי מדינות רפובליקנים ודמוקרטיים. הביקור שנערך בשיתוף קרן החינוך האמריקנית לישראל (AIEF) הדגיש את המחויבויות לביטחון וביצור שיתוף פעולה אסטרטגי, המשקפים את החזון המשותף לשתי המדינות לעתיד יציב ובטוח. 
במהלך הביקור הציג ד"ר שטייניץ לחברי המשלחת את מערכת מגן אור מבוססת הלייזר שנמצאת בשלבי פיתוח, מערכת כיפת ברזל ומערכת קלע דוד. עוד עודכנו חברי הקונגרס אודות המערכות השונות שפותחו לטובת הצלת חיים ושמירה על נכסים אמריקנים. בסוף החודש שעבר פרסמה רפאל את תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון, ולפיהן נרשם היקף מכירות של 3,901 מיליון שקל, עליה של 31.5% מהתקופה המקבילה אשתקד.
 
הרווח הנקי עומד על 232 מיליון שקל (המהווה כ-5.9% מהמכירות). היקף ההזמנות בסיכומו של הרבעון הראשון של שנת 2024 עומד עד כה על סך 7,793 מיליון שקל, עלייה של 16% לעומת הרבעון הראשון של 2023 וצבר ההזמנות עומד על כ-55.5 מיליארד שקל (בסיכומה של שנת 2023 היה הצבר 52.4 מיליארד שקל). מכירות החברה ברבעון הראשון של שנת 2024 הסתכמו ב-3,901 מיליון שקל, בהשוואה ל-2,967 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של כ-31.5%. 

(צילום: רפאל)
הרווח הנקי ברבעון הסתכם בכ-232 מיליון שקל, 5.9% מהמכירות, למול רווח של 48 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה