מינויים

מנכ"ל בזק ניר דוד במינוי נוצץ: זה הבכיר ממגדל שהצטרף להנהלה

מנכ"ל בזק, ניר דוד, הודיע על מינויו של דרור רוסמן לתפקיד סמנכ"ל חטיבת הלקוחות הפרטיים של בזק. בתפקידו האחרון כיהן כסמנכ"ל השירות במגדל ביטוח ופיננסים. ניר דוד: "יסייע לנו להמשיך לשפר את חוויית השירות שלנו ולחזק את מעמדנו התחרותי"
מערכת ice |  1
ניר דוד מנכ"ל בזק (צילום אלעד גוטמן, shutterstock)
ממגדל לבזק. מנכ"ל בזק הנכנס, ניר דוד, הודיע היום (חמישי) על מינויו של דרור רוסמן לתפקיד סמנכ"ל חטיבת הלקוחות הפרטיים של בזק, ויחליף את נורית קנטור, אשר הודיעה על פרישתה בחודש שעבר.
קנטור הצטרפה לבזק ביוני 2022 כמינוי של רן גוראון, המנכ"ל דאז, ובמחצית החודש הקודם הודיעה על סיום תפקידה. קנטור התמודדה על התפקיד של מנכ"ל בזק מול דוד.
במסגרת תפקידו, יוביל את מערך השירות והתמיכה של בזק, מוקדי השירות, טכנאי השטח והמכירות ללקוחות הפרטיים של בזק. חטיבת הלקוחות הפרטיים כוללת כ-2500 עובדות ועובדים, והיא הגדולה מבין חטיבות החברה.
דרור מביא עמו ניסיון ניהולי רב בתחום השירות וחווית הלקוח בשוק התקשורת והפיננסים. בתפקידו האחרון כיהן כסמנכ"ל השירות במגדל ביטוח ופיננסים. לפני כן, מילא תפקידים בכירים בהם כסמנכ"ל החטיבה העסקית בקבוצת תקשוב, כמנהל אגף מטה בחטיבת הלקוחות הפרטיים בחברתHOT  וכמנהל תחום תפעול ותיאום שירות לקוחות בחברת פרטנר.
דרור בן 47, בעל תואר ראשון (BA) במדעי החברה, עם התמחות בניהול ותקשורת מהאוניברסיטה הפתוחה ובעל תואר שני (MBA) במנהל עסקים עם התמחות בייעוץ ארגוני מהקריה האקדמית אונו.

דרור רוסמן. צילום: גל חרמוני
ניר דוד, מנכ"ל בזק: "דרור מביא עמו ניסיון רב בתחומי השירות, המכירות וחוויית הלקוח, לצד הכרות מעמיקה עם שוק התקשורת בישראל, מה שיסייע לנו להמשיך לשפר את חוויית השירות שלנו ולחזק את מעמדנו התחרותי. לדרור יהיה חלק מרכזי ביישום האסטרטגיה שהחברה מובילה לספק פתרון תקשורת מלא לכלל לקוחותינו, תוך שימוש בכלים החדשניים ביותר".
על החלפתו בתפקיד את נורית קנטור שכיהנה במשך שנתיים, הוסיף מנכ"ל בזק:  "אני מודה לנורית קנטור על תרומתה לבזק ומאחל לה הצלחה בהמשך".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איש נפלא. מקצוען אמיתי. עסקת השנה (ל"ת)
    ט. 09/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור