מינויים

ניצחון לנשיא לשכת רואי החשבון: רוב בנציגות לוועד המנהל ולוועד המרכזי

חן שרייבר, נשיא לשכת רואי החשבון בישראל, זכה אמש לאמון קהילת רואי החשבון שבחרו בנציגיו למרבית התפקידים בוועד המרכזי של המרחבים ובוועד המנהל של הלשכה. הבחירות התנהלו לראשונה באופן דיגיטלי והגיעו לשיא מצביעים

מערכת ice | 
נשיא לשכת רואי החשבון חן שרייבר (צילום ראובן קפוצינסקי)
הבחירות ללשכת רואי החשבון בישראל נערכו אמש (שלישי), כאשר בפעם הראשונה ההצבעה התקיימה באופן דיגיטלי. נבחרתו של נשיא הלשכה, רו״ח חן שרייבר, זכתה לייצוג של 24 מקומות בוועד המנהל לעומת 4 מקומות לרשימה המתחרה.
בחמשת המרחבים של הלשכה (ת״א, ירושלים, חיפה, נצרת ובאר שבע) נבחרו מועמדי נבחרת שרייבר לוועד המרכזי לפי מפתח של 11 מול 1, לטובת שרייבר.
יש לציין כי אחת הטענות שנשמעה כנגד שרייבר במהלך הבחירות היא שרוב מוסדות הלשכה נשלטים ע"י אנשיו של שרייבר, ונהלי הבחירות מעניקים להם יתרון לעומת מועמדים ממחנות אחרים.
מתוך כ-15,000 בעלות ובעלי זכות בחירה, הצביעו ללשכת רואי החשבון בישראל כ-9,450 מצביעות ומצביעים, המהווים כ-63% מכלל המצביעים - הנתון הגבוה ביותר אי פעם.
נשיא הלשכה החדש-ישן, רו״ח חן שרייבר, מסר עם היוודע התוצאות: "אני מופתע לטובה מכמות המעורבות של החברים בבחירות ומודה לקהילת רואי החשבון בישראל על הבעת האמון הגורפת בי ובנבחרתי. מדובר בהישג הגדול ביותר לנבחרת המתמודדת בבחירות ללשכת רואי החשבון ואנו נמשיך בהובלת הלשכה לפיתוח המקצוע וקידום מעמדם של רואות ורואי החשבון בישראל״.
כזכור, ​נשיא הלשכה המכהן שרץ לבדו לקדנציה נוספת, נבחר באופן אוטומטי בעוד המועמד היחיד שביקש להתמודד מולו, סגנו רו"ח אריאל פטל, נפסל על־ידי ועדת הבחירות בנימוק שאינו עומד בתנאי הסף.
יו"ר לשכת רואי החשבון מחזיק בנציגים בוועדה המייעצת לבחירת רואי החשבון בחברות הממשלתיות, שאחראית על מינוי רואי חשבון מבקרים לחברות הממשלתיות, ועל קביעת גובה שכרם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה