מינויים

כפר המכביה מתחדש: הכירו את סמנכ"לית השיווק החדשה

כפר המכביה מכריזה על מינוי של בכירה חדשה לשורותיה. לאחר שכיהנה בשורה של תפקידים משמעותיים בתחום השיווק והאסטרטגיה עדי שגיא גרין, מונתה לתפקיד סמנכ"לית השיווק של כפר המכביה
מערכת ice |  3
עדי שגיא גרין (צילום שירעד ניסים, יחצ כפר המכביה)
עדי שגיא גרין מונתה היום (שני), לתפקיד סמנכ"לית השיווק של כפר המכביה, מלון, מרכז כנסים ואירועים ומועדון ספורט. במסגרת תפקידה החדש, שגיא תהיה אמונה על פיתוח האסטרטגיה ארוכת הטווח של כפר המכביה, כאשר החזון המרכזי שלה הוא להפוך את כפר המכביה למרכז הספורט המוביל בישראל.
עדי שגיא גרין, בוגרת תואר שני במדיניות ציבורית וממשל מאוניברסיטת בר-אילן בהצטיינות דיקאן, ותואר ראשון במדעי המדינה, ממשל ופוליטיקה בהצטיינות, מביאה עמה ניסיון רב שנים בתפקידי ניהול בכירים בשיווק, דוברות ופיתוח עסקי.
במהלך הקריירה שלה שגיא גרין, כיהנה בשורה של תפקידים בכירים בתחום השיווק והאסטרטגיה בארגונים גדולים, בהם כמנהלת השיווק של חברת הביטוח הכשרה ומנהלת אגף תקשורת, דוברות, אסטרטגיה ודיגיטל בעיריית גבעתיים.
"אני נרגשת מהאתגר החדש ומאמינה בכפר המכביה כמוקד ספורט, תיירות ופנאי מוביל", אמרה עדי שגיא. "יחד עם הצוות המסור שלנו, נמשיך לפתח ולחדש כדי להעניק ללקוחותינו חוויה יוצאת דופן. החזון שלנו הוא להפוך את כפר המכביה למרכז הספורט המוביל בישראל, ואני בטוחה שנצליח להגשימו".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    איזה אלופההההה בהצלחה (ל"ת)
    אורית 09/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    עבדתי איתה כמה שנים
    נועם 09/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תותחית על! בטוח תעשה שם סדר ותחזיר עטרה לישנה
    סגור
  • 1.
    540 לחודש להכל ממש מוגזם
    מוטי 09/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם תיתנו מחיר ריאלי המקום יחזור לימי הזוהר שלו. תחזירו את הספינינג .תחזירו את חוג הכדורסל ומגרשי טניס למנויים .תשפרו את האחזקה ותתנו מחיר שוק ריאלי ואתם בכיוון .
    סגור