מינויים

"50% נשים": זו האישה שמונתה לתפקיד מהנדסת העיר

עיריית חיפה, מתהדרת בעובדה שהדרג הניהולי שלה מונה כ-50% נשים. כעת, עולה שבעירייה ממשיכים לתחזק זאת לאחר שועדת המכרזים של העירייה חשפה שאדר' אורית מרץ תתמנה לתפקיד מהנדסת העיר

מערכת ice | 
בניין עיריית חיפה (צילום זלמנסון זלר, מתוך אתר פיקיויקי)
ועדת המכרזים של עיריית חיפה, הודיעה שבחרה אתמול (ראשון), את אדר' אורית מרץ לתפקיד מהנדסת העיר חיפה החדשה של עיריית חיפה. מרץ (57), תושבת חיפה, בעלת תואר שני בארכיטקטורה ובינוי ערים בהצטיינות מהטכניון עבדה בשנים האחרונות כמהנדסת הוועדה המקומית לתכנון ובנייה "מורדות הכרמל", החולשת על שלוש רשויות מקומיות – נשר, טירת כרמל ורכסים.
טרם לכך, עבדה מרץ בעיריית חיפה כ-12 שנים כמנהלת היחידה לתוכניות אב ומדיניות במחלקה לתכנון עיר, בה הייתה אמונה על הכנת תוכניות מדיניות, הכנת תב"עות (תוכניות בניין עיר), אישור תוכניות בינוי וכן ייצוג העירייה בוועדות התכנון השונות. בעברה עבדה מרץ במשך מספר שנים במשרדי אדריכלים פרטיים, בהם ניהלה פרוייקטים של מבני ציבור, משרדים ומגורים ובהכנת בקשות להיתרים ותוכניות עבודה.
ראש עיריית חיפה יונה יהב, התייחס למינוי ומסר: "אני שמח לברך את אדר' אורית מרץ לרגל הצטרפותה לשרשרת הניהול הבכירה של עיריית חיפה, המונה כיום כ-50% נשים. אין לי ספק, כי ניסיונה ומקצועיותה הרבים ודאי יסייעו לה להצעיד את העיר קדימה וללא ספק ישפיעו באופן משמעותי על פיתוח העיר ועל שיפור איכות חיי תושביה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה