נדל"ן ותשתיות

בהיקף של כחצי מיליארד שקל: פרויקט הענק מגיע לטירת הכרמל

חברת "שתית" קיבלה החלטה לאישור היתר לביצוע עבודות, מהוועדה המרחבית של מורדות הכרמל, לפרויקט TRE של החברה בטירת כרמל
מערכת ice | 
פרוייקט TRE (צילום D3)
חברת "שתית" מודיעה היום (יום ד'), כי היא קיבלה החלטה לאישור היתר לביצוע עבודות, מהוועדה המרחבית של מורדות הכרמל, לפרויקט TRE של החברה בטירת כרמל. מדובר על הפרויקט הגדול ביותר שנעשה עד היום באזור בכלל ובטירת כרמל בפרט. היקף הפרויקט כחצי מיליארד שקל.
הקומפלקס ישתרע על כ-12 דונם, ב-3 מבנים, ובו מתוכננים כ-50,000 מ"ר של משרדים קלאס A ומסחר בתמהיל מוקפד במיוחד, במטרה ליצור חווית שהייה של ONE STOP SHOP יוצאת דופן, בזכות מענה נכון ומדויק לכל הצרכים של עובדי המתחם והתושבים סביבו. כמו כן, חזית המסחר תפנה לכניסה לעיר, ותיתן מענה איכותי ללמעלה מ-30,000 תושבי העיר ועשרות אלפים נוספים מיישובי הסביבה.

מתחם העסקים החדש ממוקם כקילומטר אחד מפארק מת"ם בחיפה, שעל דייריו נמנות החברות הבינלאומיות גוגל, אמזון, אפל, אינטל, אלביט, מייקרוסופט ועוד.
שלום שטרית, מבעלי חברת "שתית": "אני שמח לצאת היום לדרך ולהמשיך את הבניה הענפה שהתחלנו בעיר, ולבנות פרויקט ייחודי. בכל שלב אמרו שאולי הפרויקטים שלנו גדולים על העיר, אבל האהבה שלנו לעיר והצמיחה שלה והאנשים שבונים את העיר ומאמינים בה מוכיחים שטירת הכרמל רק מתחדשת.
אחרי שבנינו בעיר בתחומים שונים, הגיע עכשיו הזמן שנספק גם מקומות תעסוקה לעיר. אני רואה בעיני רוחי עוד 3 שנים מעל 5,000 איש באים לעבוד כאן, להתפרנס ולגור באזור. זה פרויקט הדגל, ושער הכניסה לטירת הכרמל. אבל הדבר החשוב לי ביותר הוא שאנחנו ממשיכים את בניית המפעל הציוני בעיר החשובה הזו", הוסיף שטרית.
כעת מתחילה "שתית", את שיווק המשרדים ושטחי המסחר, למכירה. טווח המחירים ינוע למכירה ב-PRE SALE החל מ-10,900 שקל למטר בגדלים משתנים, ויאפשר לחברות להחזיק בנכס או להנות מנדל"ן מניב ברמה הגבוהה ביותר הקיימת כיום בשוק בכלל ובאזור בפרט. בהשקעה של מליון שקל, עבור 100 מ"ר, יוכלו הרוכשים להנות מתשואה חודשית של 8000 שקל, כפליים מבשוק המגורים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה