מינויים

הסטארטאפ הישראלי במינוי מרגש: זה הקצין המעוטר שהמצטרף להנהלה

הסטרטאפ הישראלי Somite.ai, אשר עושה שימוש בטכנולוגיית בינה מלאכותית לצורך פיתוח טיפולים חדשניים באמצעות תאי גזע למחלות שונות, הכריז על המינוי של שי קיוויתי לתפקיד סמנכ״ל אסטרטגיה ואופרציה
מערכת ice | 
שוק העבודה במלחמה (צילום shutterstock, פלאש 90/ אייל מרגולין)
לאחר שהשלימה גיוס פרי-סיד של מעל ל-10 מיליון דולר, חברת הטק-ביו, Somite.ai של היזם הסדרתי ד״ר מיכה ברקסטון בשותפות עם חוקרים מובילים מ-MIT ובית הספר לרפואה של הרווארד המפתחת מודלי-תשתית של בינה מלאכותית בתחום ביולוגיית תאי הגזע, מודיעה על הרחבת ההנהלה עם מינויו של שי קיוויתי לתפקיד סמנכ״ל אסטרטגיה ואופרציה.
שי קיוויתי, בוגר תוכנית תלפיות מגיע עם רקע של מעל עשור בתפקידי מפתח בתחומי פיתוח עסקי, אסטרטגיה ואופרציה, יסייע בהמשך הצמיחה של Somite.ai ויוביל את פיתוח ויישום האסטרטגיה של החברה בשוק הגלובלי.
בתפקידיו הקודמים שימש שי קיוויתי כמשנה למנכ״ל ועובד ראשון בארה"ב בחברת 4M Analytics בה הוא בנה את המטה הבינלאומי של החברה באוסטין, טקסס. לפני כן, הוא הוביל בחברת Alvarez & Marsal ארגון מחדש של מספר חברות ענק.
בעברו, שירת כעשור במסגרת תוכנית תלפיות להכשרת מנהיגות ביטחונית-טכנולוגית בצה״ל בתפקידי טכנולוגיה שונים, וביצע שירות קרבי בסיירת צנחנים. כראש מדור במחלקת האמל"ח של זרוע היבשה, לקח חלק בפרויקט שזכה בפרס ביטחון ישראל.

שי קיויתי, צילום: יח"צ
במסגרת שירותו הצבאי, קיוויתי השלים תואר כפול באוניברסיטה העברית בפיזיקה ומדעי המחשב. לאחר מכן הוא סיים תואר שני ביחסים בינלאומיים מהאוניברסיטה העברית, תואר שני במנהל עסקים ופיננסים בבית הספר המוביל בעולם למנהל עסקים The Wharton School, בהצטיינות יתרה, ותואר שני במנהל ציבורי ב-Harvard.
לאחר שחרורו משירות מילואים של למעלה מ-250 יום במלחמת חרבות הברזל כסמג"ד בחטיבה סדירה בעזה, שי הצטרף כסמנכ״ל אסטרטגיה ואופרציה ויהיה חלק מצוות ההנהלה של Somite.ai, הכולל את מייסדי החברה, ביניהם: מנכ״ל החברה, ד"ר מיכה ברקסטון, סמנכ״ל הטכנולוגיה, ד״ר ג'וני רוזנפלד וכן פרופסור אלון קליין מבית הספר לרפואה של הרווארד. נוסף על אלה, מייסדי החברה כוללים את ראש המחלקה לגנטיקה בהרווארד, וכן שני חברי האקדמיה האמריקאית למדעים ובכללם המדען המוביל בעולם לריצוף גנטי של התא.
ד״ר מיכה ברקסטון, מנכ"ל ושותף מייסד ב-Somite.ai, בירך את קיוויתי על הצטרפותו לחברה ומסר: "הצטרפותו של שי לצוות שלנו היא צעד משמעותי לקראת מימוש החזון שלנו. שי חולק את התשוקה שלנו לפיתוח טכנולוגיות ישראליות פורצות דרך, ולתיקון עולם, ויש לו את הכישורים והניסיון הנדרשים כדי לעזור לנו להוביל את החברה לשלב הבא. שי יוביל את פיתוח האסטרטגיה שלנו ויסייע לנו להאיץ את הצמיחה ולהפוך את Somite.ai לחברה מובילה בתחום פיתוח התרופות באמצעות בינה מלאכותית. אני עוקב אחרי הקריירה המזהירה של שי כבר תקופה ארוכה, ובטוח שהצטרפותו תקדם אותנו לשלב הבא בחיי החברה״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה