מינויים

מהפכה בענקית הרפואה הישראלית: מינתה יו"ר דירקטוריון ומנכ"ל חדשים

חברת שירותי הרפואה מרחוק, שחל טלרפואה, הודיעה על מינויו של ד"ר איתמר עופר ליו"ר דירקטוריון החברה, שמתווסף למינויו של מנכ"ל שחל טלרפואה ומנכ"ל שחל ישראל החדש - דיויד ארנון
מערכת ice | 
רפואה (צילום vecteezy)
חברת שירותי הרפואה מרחוק, שחל טלרפואה, הודיעה היום (רביעי) על מינויו של ד"ר איתמר עופר ליו"ר דירקטוריון החברה, שמתווסף לשינוי נוסף ומסקרן לא פחות בהנהלה, לאחר מינויו לאחרונה של מנכ"ל שחל טלרפואה ומנכ"ל שחל ישראל החדש - דיויד ארנון.
ד"ר עופר כיהן כנשיא ויו"ר דירקטוריון צבר רפואה, וכן כמנכ"ל צבר, והוא בעל ניסיון עשיר בניהול והובלה של חברות בתחום שירותי הרפואה המתקדמת מחוץ לבתי החולים. בעברו כיהן כמנכ"ל בית החולים הפרטי הרצליה מדיקל סנטר וכמנהל הרפואי של מחוז תל אביב-יפו בקופת חולים כללית. ד"ר עופר הינו המייסד של קהילת  WHAHC – הקהילה הבינלאומית הראשונה לנושא בית חולים בבית. ד״ר עופר הוא רופא מומחה ברפואת ילדים ובמינהל רפואי והיה בעברו סגן מנהל ביה״ח שניידר לילדים. 
ד"ר איתמר עופר, מסר: "אני שמח להצטרף לדירקטוריון שחל, שהיא חלוצה עולמית בפתרונות טלרפואה. מהיכרותי עם תחום שירותי הרפואה מחוץ לבתי החולים והשירות הייחודי של שחל, אני משוכנע שנוכל לגבש הצעת ערך משמעותית ללקוחות שחל ויחד עם הפתרונות החדשניים של החברה להרחיב את צמיחתה. שירותי הרפואה המתקדמים מחוץ לבתי החולים הם Win-Win גם למערכת הבריאות וגם לחולים כיום, ואני סבור שלשחל פוטנציאל משמעותי להובלה בתחום".
בחודש אוגוסט האחרון מונה כאמור למנכ"ל שחל טלרפואה ומנכ"ל שחל ישראל דיויד ארנון, שהצטרף לחברה לטובת גיבוש והובלת אסטרטגיית הצמיחה של שחל בישראל ובחו"ל. ארנון כיהן כמשנה למנכ"ל וראש חטיבת הבריאות בכלל ביטוח ופיננסים, ובתפקידו האחרון היה מנכ"ל דוראל מזרח תיכון ואפריקה.
ארנון מביא עמו למעלה מ-17 שנות ניסיון ניהולי בכיר בתחומי הביטוח בארה"ב ובישראל. לארנון ידע וניסיון נרחבים בשיווק, בניהול צוותי מכירות ובתפעול. בתפקידיו השונים פיתח ומסחר הצלחה מוצרים בתחום, כל זאת תוך עבודה עם גורמים מובילים בתחום הבריאות בישראל, לרבות קופות חולים, בתי חולים ציבוריים ופרטיים וספקי שירותים רפואיים.
דיויד ארנון, מנכ"ל הקבוצה, ציין: "אני מברך על הצטרפותו של ד"ר איתמר עופר להובלת הדירקטוריון שלנו ובטוח שיחד נוכל לפתח ולהרחיב משמעותית את פעילותה של שחל ואת השירות והפתרון שהיא מציעה ללקוחותיה. ניסיונו הרחב בתחום הוא מכפיל כוח משמעותי ואני מצפה לקראת העבודה המשותפת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה