מינויים

בגיל 28 בלבד: הצעירה הישראלית שתכהן כמנכ"לית חברת הטק

אביבית אוחנה תנהל את הזרוע הישראלית של Freachly, פלטפורמה חדשנית שמחברת בין משפיענים לעסקים והוקמה במקור בגרמניה. באמתחתה 5 שנות שירות כקצינה בחיל האוויר, ותפקידים באמדוקס וקרן הון סיכון. בהודעה נמסר: "מינוייה נועד להוביל את החברה לשלב הבא, עם דגש על התאמה לשוק המקומי"
מערכת ice | 
אביבית אוחנה (צילום פרשלי)
אביבית אוחנה (בת 28) מונתה לאחרונה למנכ"לית Freachly ישראל, פלטפורמה חדשנית שמחברת בין משפיענים לעסקים, שהוקמה במקור בגרמניה. את הזכויות לפעילות בישראל רכשו אהרון כהן ושגב דדו, במטרה להביא את הפלטפורמה לשוק המקומי. 
"חברת Freachly מחברת בין אלפי משפיענים למותגים שונים ועבדה עם מותגים מובילים כמו המשביר, עדיקה, הסטוק, פסטה בסטה, פוד אפיל, ברגר קינג, ארגניה ועוד", נמסר בהודעת החברה הערב (רביעי) לתקשורת. אוחנה מביאה לתפקיד ניסיון עשיר מ-5 שנות שירות כקצינה בחיל האוויר (בין היתר גויסה למילואים ב-7 באוקטובר), לצד ניסיון בעבודה בחברות הייטק כמו אמדוקס וקרן הון סיכון.
לאחר שהקימה וניהלה את ELI (Entrepreneurial Leadership Israel), שמקשר בין מנהיגים עסקיים יהודים לתעשיית ההייטק בישראל. "מינוייה נועד להוביל את החברה לשלב הבא, עם דגש על התאמה לשוק המקומי ופיתוח קשרים עסקיים משמעותיים", נמסר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה