מינויים

שינוי בבית ההשקעות: אחרי 20 שנה - זאת הבכירה שתסיים את תפקידה

אודליה פולק, נשיאת ESOP הודיעה על החלטתה לסיים את תפקידה. החברה מספקת שירותי נאמנות בתחום התגמול ההוני בחברות, עסקאות מיזוג ורכישה. המנכ"ל אבנר חדד: "מסיימת תקופה של עשייה מרובה, מאחל הצלחה בהמשך הדרך"
מערכת ice | 
אבנר חדד, מנכ"ל הפניקס בית השקעות וקסם קרנות (צילום טומי הרפז, Magma Images, shutterstock)
אודליה פולק, נשיאת ESOP מהפניקס בית השקעות, הודיעה על החלטתה לסיים את תפקידה לאחר למעלה מ-20 שנים בחברה. פולק הינה ממייסדות ESOP ושימשה בתפקידה האחרון כנשיאת ESOP אודליה תסיים את תפקידה בסוף השנה הנוכחית.
ESOP הינה החברה הוותיקה והמובילה לנאמנות בישראל אשר נותנת שירותי נאמנות בתחום התגמול ההוני בחברות, עסקאות מיזוג ורכישה ללקוחות מהשורה הראשונה בארץ ובעולם.

אודליה פולק (צילום: דקלה חוסטיק)
אבנר חדד, מנכ"ל הפניקס בית השקעות, מסר: "אודליה מסיימת תקופה של עשייה מרובה ב-ESOP שבמהלכה ביצענו מספר מהלכים משמעותיים על מנת להתאים את פעילות החברה לתנאים המשתנים בשוק ההון. אני מבקש להודות לאודליה על תרומתה לאורך השנים ומאחל לה הצלחה רבה בהמשך הדרך".
אודליה פולק, נשיאת ESOP היוצאת, מסרה: "יחד עם הנהלה מקצועית ועובדים מסורים הצלחנו להקים את החברה ולבסס אותה. ב- ESOP השכלנו לבנות לאורך השנים שירותים מקיפים לחברות ולעובדים ואני בטוחה בהמשך השגשוג של החברה בהובלת נטע צרויה, ההנהלה המקצועית והמנוסה והעובדים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה