מינויים

מגדל מתחדשת: הכירו את הבכיר החדש בהנהלת הקבוצה

לאחר שקבוצת מגדל הכריזה על ארגון מחדש של מגדל סוכנויות, כעת היא מכריזה על מינוי של בכיר חדש. נתנאל מנדלסון, יכנס לתפקיד משנה למנכ"ל החברה ויהיה אמון על הפעילות הפיננסית, הובלת תהליכים אסטרטגיים בקבוצה, מיזוגים, רכישות ופיתוח
מערכת ice |  1
נתנאל מנדלסון (צילום אורן מדר)
בהמשך להודעת קבוצת מגדל בחודש יוני האחרון על רה-ארגון במגדל סוכנויות, החברה הכריזה היום (ראשון), על המינוי של נתנאל מנדלסון למשנה למנכ"ל מגדל סוכנויות. מנדלסון, אשר יכנס לתפקידו החדש במהלך השבועות הקרובים, יהיה אחראי על הפעילות הפיננסית, הובלת תהליכים אסטרטגיים בקבוצה, תהליכי מיזוגים, רכישות ופיתוח הקבוצה. 
מנדלסון, בן 40, נשוי ואב ל-4 ילדים, כיהן בתפקידים בקבוצת שקל ב-8 השנים האחרונות, מתוכן 6 שנים כסמנכ"ל כספים ומינהל ובשנתיים האחרונות כמשנה למנכ"ל הקבוצה. במסגרת זו, ניהל מנדלסון את מערך הכספים, הרכש ומשאבי האנוש של הקבוצה, הוביל תהליכי מיזוגים ורכישות ושימש כשותף בכיר בבניית האסטרטגיה העסקית של הקבוצה. בנוסף, כיהן כיו"ר דירקטוריון ודירקטור בחברות פיננסיות.
מנדלסון הינו רו"ח, בוגר תואר ראשון בכלכלה וחשבונאות ותואר שני במנהל עסקים (MBA) בתכנית המצטיינים של אוניברסיטת בר אילן. מגדל אחזקות וניהול סוכנויות ביטוח בע"מ (מגדל סוכנויות) הינה חברה בשליטה מלאה של מגדל ביטוח ופיננסים המחזיקה במספר סוכנויות ביטוח מהגדולות והמובילות בישראל.
רונן אגסי, מנכ"ל מגדל ביטוח ופיננסים, התייחס למינוי ומסר: "אני שמח על הבחירה בנתנאל מנדלסון לשמש כמשנה למנכ"ל מגדל סוכנויות. לנתנאל ניסיון עשיר ורלוונטי בתחום ואין לי ספק שהשילוב בין יושבי הראש החדשים של הסוכנויות וכישוריו של נתנאל יסייעו לקבוצה להוביל קדימה את מגדל סוכנויות, קבוצת הסוכנויות הגדולה בישראל. אני מאחל לנתנאל הצלחה רבה בתפקידו וכמובן שאנו נמשיך להעניק לסוכנויות את כל הכלים הדרושים להן בכדי להתעצם ולהצליח".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יאללה מגדל תנו בראש
    אלי 08/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תרימו את הכפפה ותעיפו את הסוכנים האוכלי חינם
    סגור