מינויים

ויקטורי בהפתעה אדירה: מי יחמם את עומר אדם באירוע הלקוחות?

חנוך דאום כתב בפייסבוק שלו: "שבוע טוב. משהו שאני שמח לעדכן בו: ב-4.9 יש מופע מיוחד של עומר אדם בהיכל מנורה. מדובר באירוע הלקוחות השנתי של רשת ויקטורי אבל הנה הטוויסט המרגש: השנה הארוע הזה יהיה ערב הצדעה למילואימניקים, וכל ההכנסות מהערב מוקדשות לתמיכה במילואמניקים"
מערכת ice | 
אייל רביד מנכ (צילום באדיבות המצולם, פלאש 90/ מרים אלסטר)
מרגש. לאחר שויקטורי הודיעה כי היא יוצאת בקמפיין ייחודי בסימן הצדעה ללוחמים המשרתים במילואים, כאשר ויקטורי תציע ללקוחותיה לקחת חלק באירוע הקיץ של רשת המזון: מופע קיץ ענק של עומר אדם בהיכל מנורה בתל אביב, נחשף כעת מי עומד "לחמם" את הזמר, בהתנדבות כמובן במופע הייחודי.
חנוך דאום כתב בפייסבוק שלו: "שבוע טוב. משהו שאני שמח לעדכן בו: ב-4.9 יש מופע מיוחד של עומר אדם בהיכל מנורה. מדובר באירוע הלקוחות השנתי של רשת ויקטורי אבל הנה הטוויסט המרגש: השנה הארוע הזה יהיה ערב הצדעה למילואימניקים, וכל ההכנסות מהערב מוקדשות לתמיכה במילואמניקים".

דאום המשיך: "מדובר ביוזמה מרגשת של הרשת שרתמה אותי לארוע. אני גם אפתח את הערב (הכל בהתנדבות כמובן), ואנסה לחמם את עומר אדם (אמאלה), אבל מה שיותר חשוב זה שההכנסות מהערב יגיעו למילואימניקים שאפרת ואני מלווים במסגרת הפעילות של החמ״ל שלנו (הכל כמובן יהיה שקוף, נפרסם את הקריטריונים ותסמכו על אפרת שזה יגיע לאלה שעשו הכי הרבה מילואים במקומות הכי משמעותיים וזקוקים לתמיכה הזו באופן הכי דחוף)".
לסיום כתב: "אני מבקש להודות גם לעומר אדם וגם לרשת ויקטורי על המיזם החשוב. אני מחכה להופעה הזו מאוד, אז מי שרוצה כרטיסים להופעה של עומר אדם ועל הדרך לתרום לאלה ששמרו עלינו, לינק בתגובות. ניפגש במנורה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה