מינויים

ממשרד האוצר לעיריית יבנה: זה ראש מינהלת הסכם הגג החדש

עיריית יבנה מכריזה על מינוי חדש בשורותיה. אריאל יוצר, שכיהן כסגן הממונה על התקציבים במשרד האוצר, יו"ר הותמ"ל ומנכ"ל אנרג'יקס יכהן בתפקיד ראש מינהלת הסכם הגג בעיר שיהיה אמון על קידום התכנית "יבנה מזרח" | כל הפרטים
מערכת ice | 
אריאל יוצר ורועי גבאי (צילום עיריית יבנה)
אריאל יוצר, 44, בן העיר יבנה, אשר כיהן  כסגן הממונה על התקציבים במשרד האוצר, יו"ר הותמ"ל ומנכ"ל אנרג׳יקס ישראל אנרגיות מתחדשות בע״מ, נבחר לתפקיד ראש מינהלת הסכם הגג בעיריית יבנה.
מינהלת הסכם הגג אמונה על קידום תוכנית "יבנה מזרח" שהינה תוכנית לאומית, הכוללת הקמת 12,500 יחידות דיור למגורים, לצד אזור תעסוקה משמעותי, בהיקף של כחצי מיליון מ״ר בסמוך לתחנת הרכבת בעיר.
תוכנית ״יבנה מזרח״ כוללת הקמת רובע מגורים חדש, לרבות פיתוח תשתיות תחבורה מתקדמות ומנהור של רכבת ישראל החוצה את העיר. עם יישום התוכנית מספר התושבים בעיר צפוי להכפיל את עצמו ויעמוד על כ-120,000 תושבים.
יוצר נבחר לעמוד בראש המנהלת ולהוביל את יישום התוכנית בזכות ניסיונו העשיר ורב השנים בקידום פרוייקטים לאומיים ויכולתו להוביל תהליכים משמעותיים. במסגרת תפקידו במשרד האוצר היה אחראי יוצר, בין השאר, על התקציב והמדיניות הכלכלית של רשות מקרקעי ישראל, מינהל התכנון, משרד הבינוי והשיכון, משרד הפנים, ומשרד להגנת הסביבה. כמנכ״ל אנרג׳יקס ישראל, אריאל יזם והוביל עשרות פרויקטים של ייצור חשמל מאנרגיה מתחדשת בהיקף של מאות מלש״ח בשנה.
ראש העיר, רועי גבאי: "זו זכות גדולה שאדם ואיש מקצוע בדמותו של בן העיר, אריאל יוצר, המביא עימו ניסיון מוכח, מצטרף לעיריית יבנה. אריאל יוביל את יישום הסכם הגג ואת התוכנית  הלאומית שאנו מקדמים באיזור יבנה מזרח הכוללת הקמת 12,500 יחידות דיור. מדובר בתוכנית, שתשנה את פניה של העיר בשנים הקרובות ותהפוך את יבנה לעיר מובילה ומרכזית עם איכות חיים ומגורים הטובים בישראל".
אריאל יוצר:  ״הסכם הגג ״יבנה מזרח״ הוא פרויקט לאומי, המהווה את אחת מעתודות הפיתוח המשמעותיות ביותר להגדלת היצע הדיור באזור הביקוש. יישום ההסכם ובו הקמת רובע המגורים הכולל 12,500 יחידות דיור, פיתוח התשתיות הנלוות והקמת אזורי תעסוקה ומסחר, יהוו מנוע צמיחה אורבני חסר תקדים לעיר יבנה בעשור הקרוב. אני מודה לראש העיר, רועי גבאי, על האמון והבחירה בי, להוביל מהלך משמעותי, מהפכני ורחב היקף זה״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה