מינויים

חברת ביטוח הסייבר בהודעה מסקרנת: זה הנשיא החדש

חברת יוניקורן ביטוחי הסייבר הישראלי הודיעה על מינוי חדש ומסקרן - קן ריגלר ימונה לנשיא At Bay insurance. "אנו נרגשים לצרף לשורותינו את קן, שמביא איתו יכולות מקצועיות וניהוליות מהמעלה הראשונה"
מערכת ice | 
קן ריגלר (צילום את באיי)
יוניקורן ביטוחי הסייבר הישראלי At-Bay, הודיע היום על מינויו של קן ריגלר לנשיא At-Bay Insurance. ריגלר מביא לתפקיד ניסיון עשיר והצלחה מוכחת בתעשיית הביטוחים העסקיים, מה שיאפשר לו להמשיך ולהאיץ את הצמיחה העסקית של החברה תוך שימור השירות המצוין שהיא מעניקה ללקוחותיה.
ריגלר מצטרף ל-At-Bay עם למעלה מ-25 שנות ניסיון בעולמות הביטוח העסקי, חיתום וניהול סיכונים. בתפקידו האחרון כיהן כנשיא ביטוח כללי באזור צפון אמריקה בחברת AIG וניהל תיקי ביטוח מגוונים בהיקף של מיליארדי דולרים הכולל ביטוחי רכוש, נזקים, ביטוחים פיננסיים נוספים. קודם לכן, כיהן כנשיא לביטוחי צד ג׳ בצפון אמריקה בחברת XL Catlin (כיום AXA XL) וכנשיא קבוצת הלקוחות הגלובליים של ACE Group בצפון אמריקה (כיום Chubb).
בתפקידו החדש, ריגלר יאיץ את צמיחת At-Bay בדרך להפיכתה למובילה בביטוחי סייבר לעסקים, תוך טיפוח והרחבת מערכות היחסים עם שותפים, לקוחות וברוקרים בולטים בשוק.
"אנו נרגשים לצרף לשורותינו את קן, שמביא איתו יכולות מקצועיות וניהוליות מהמעלה הראשונה" אומר רותם אירם, מייסד ומנכ"ל At-Bay. "המומחיות והניסיון הרב שלו בתעשייה, ובארגוני ומוצרי ביטוח בפרט, הופכים אותו להתאמה המושלמת לתפקיד. יחד עם ההנהלה והצוותים השונים נוביל את המשך צמיחת החברה ואת הדור הבא של הביטוח".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה