מינויים

Talent Solutions מרעננת: אלו הבכירות החדשות בהנהלת החברה

חברת Talent Solutions, גאה להכריז על שני מינויים חדשים בשורותיה: לאחר שורה של תפקידי מפתח במגוון חברות במשק, גלי רימן מצטרפת לחברה בתפקיד מנהלת התפעול. לאחריה מיכל צור בכר אשר תתחיל את תפקידה כמנהלת יחידת Talent ייעוץ וליווי קריירה
מערכת ice | 
מינוי-אילוסטרציה (צילום freepik)
חברת Talent Solutions, מודיעה על מינויה של גלי רימן למנהלת התפעול של החברה.  במסגרת התפקיד רימן תהיה אחראית על תהליכי העבודה הפנים ארגוניים בחברה, על הממשקים עם המטה ועם המחלקות התומכות ב-ManpowerGroup וכן תהיה אחראית על מצויינות תפעולית.
כמו כן, תחת אחריותה של רימן ישבו יחידת Talent ייעוץ וליווי קריירה, תחום ה-Recruitment On Demand, ותחום ה-Project RPO. רימן, בוגרת תואר B.Sc בהנדסת תעשיה וניהול ממכללת אורט בראודה, חוזרת לתפקיד בכיר ב- Talent Solutions לאחר שנתיים בהן כיהנה כמנהלת תכנון אסטרטגי בקופת החולים מכבי. לפני כן, רימן כיהנה במשך 6 שנים כמנהלת תחום מצוינות תפעולית, במהלכן ליוותה את פעילויות החברה החל משלב הקמה תוך שהובילה פרויקטים משמעותיים רבים.


גלי רימן, צילום: טומי הרפז
מינוי נוסף עליו מכריזים ב- Talent Solutionsהוא של מיכל צוק בכר, המצטרפת לחברה כמנהלת יחידת Talent ייעוץ וליווי קריירה. לצוק בכר, בוגרת תואר ראשון ושני במשפטים מהמכללה למינהל ואוניברסיטת בר אילן בהתאמה, ניסיון של מעל לעשור בליווי מחפשי עבודה.

מיכל צוק בכר, צילום: מיקי שוורץ
במהלך הקריירה שלה בתחום היא הייתה אחראית באופן ישיר על ליווי מאות נועצים מתחומי תעסוקה שונים ובתפקידים מגוונים, ואף עזרה למנהלים רבים להתפתח ולהיכנס לתפקידים חדשים. נוסף על כך, צוק בכר היא סיימה בהצלחה מסלולי תעודה בייעוץ ארגוני, ייעוץ קריירה וניהול משאבי אנוש.
אורנה מורג, מנכ"לית Talent Solutions: "במציאות בה שוק העבודה הופך למורכב ומאתגר מאי פעם לניווט, אני שמחה על צירופן של 2 מנהלות מוכשרות ומנוסות כמו גלי ומיכל, שיסייעו ללקוחותינו להתפתח ולשגשג המציאות התעסוקתית המשתנה. אני מברכת על הצטרפותן ובטוחה שהן יסייעו לנו רבות במימוש האסטרטגיה והשגת היעדים של החברה".
Talent Solutions מתמחה בניהול מרכזי HR בארגונים ובהם מרכזי גיוס בשירות מנוהל (RPO), פרויקטי גיוס מורכבים וקצרי מועד, ניהול מערכי הדרכה, רווחה, ועוד. כמו כן החברה מספקת שירותים לארגונים הנמצאים בתהליכיי פרידה והתייעלות מעובדים (Outplacement).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה