מינויים

מינוי בעמותת שניר: זו המנכ"לית החדשה

עמותת שניר מודיעה על שירלי קרני כמנכ"לית החדשה בעמותה, שימשה  בעבר בשורת תפקידי ניהול בכירים בצה"ל,  בין היתר כסגנית יועצת הרמטכ"ל לענייני נשים
מערכת ice | 
מינוי-אילוסטרציה (צילום freepik)
שירלי קרני מונתה בימים אלה כמנכ"לית  עמותת שניר, הפועלת לקידום מתן שוויון הזדמנויות. קרני תחליף את המנכ"לית היוצאת, ד"ר יהודית רובינשטיין, שתשמש מהיום כסגנית לניר שמול יו"ר העמותה. סא"ל במיל' שירלי קרני, תושבת פ"ת, אם ל-2,  בעלת תואר  שני בלימודי ביטחון. שימשה  בעבר בשורת תפקידי ניהול בכירים בצה"ל,  בין היתר כסגנית יועצת הרמטכ"ל לענייני נשים במסגרת זו פעלה רבות לפתיחת תפקידי הלחימה לנשים. כמו כן, שירתה כמפקדת במכללה לפיקוד ולמטה בצה"ל ועסקה בהכשרת הקצונה לדרג הסא"ל.
קרני הגיעה לעמותת שניר כמתנדבת באוקטובר 2023 עם פרוץ מלחמת 'חרבות ברזל' והתקדמה עד לתפקיד סמנכ"לית ארגון ופרויקטים, אותו ביצעה בהתנדבות עד למינויה כמנכ"לית העמותה. 

(קרדיט: גלי כורם)
לדברי שירלי קרני: ״תקופת שירותי בעמותה כמתנדבת היתה משמעותית ואינטנסיבית עם סיפוק רב.  נחשפתי לארגון נפלא עם אלפי מתנדבים מכל רחבי הארץ שכל רצונם הוא לעשות טוב לאחר. אני גאה לקבל על עצמי את תפקיד המנכ"לית ומודה ליו"ר העמותה, ניר שמול ולחברי הוועד המנהל על האמון שהם נותנים בי. זו הזדמנות עבורי להודות לד"ר יהודית רובינשטיין על עשייתה המשמעותית כמנכ"ל העמותה, במיוחד בתקופה המאתגרת מתחילת מלחמת חרבות ברזל, ואני שמחה על בחירתה להמשיך בפעילותה המבורכת".  
לדברי ניר שמול יו"ר העמותה: "אנו מברכים את שירלי על כניסתה לתפקיד ומשוכנעים שתניע מהלכים משמעותיים ותגיע לשיאים נוספים. אין לי ספק שבעבודת צוות  תוביל את העמותה לפיתוח ולהמשך צמיחה.   שירלי בעלת ידע, מקצועיות וניסיון רב שצברה בתפקידיה הקודמים, ואנו בטוחים   שתתרום  רבות לעמותה."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה