מינויים

אנטרי קפיטל מכריזה: זה השותף החמישי שמצטרף לחברה

קרן הון הסיכון הישראלית Entr?e Capital, הנחשבת לאחת הבולטות בשוק, ממנה את אייל אזולאי לשותף החמישי בקרן. במסגרת תפקידו החדש, אזולאי יעבוד עם חברות הפורטפוליו הקיימות ויסייע להן בהתרחבות בינלאומית ואף יבחן השקעות חדשות בקרן
מערכת ice | 
אייל אזולאי (צילום Zusha Goldin)
Entrée Capital, קרן ההון סיכון הישראלית שהוקמה לפני כמה שנים ולאט לאט הפכה לאחת הקרנות המצליחות והפעילות בישראל, מכריזה היום (חמישי) על הצטרפותו של אייל אזולאי לחברה בתפקיד שותף החמישי. מלבד אזולאי, ארבעת השותפים הקיימים הם: אבי איל, רן אחיטוב, ערן בילסקי ועדי גוזס.
אייל אזולאי, הוא יזם עם ניסיון מוכח בבניית וסטארטאפים וקידום צמיחתם לרמה עולמית. סטארטאפ הפינטק האחרון של אזולאי Rumble, נרכש על ידי BNY Mellon בשנת 2017. לאחר הרכישה, הוביל את תחום 'Data as a Business' ב-BNY Mellon במשך שנתיים. אייל מצטרף לקרן עם יכולות מנהיגות מרשימות בתפקידיו הקודמים כמנכ"ל, כמוביל סטארטאפים לאקזיטים, וכחבר דירקטוריון במגוון סטארטאפים. אזולאי הוא בעל תואר MBA מבית הספר לעסקים קולומביה ותואר שני בהנדסת מערכות מיקרומכניות מהטכניון.
בתפקידו החדש, ייקח אייל אחריות על מספר חברות פורטפוליו קיימות, יעבוד עם חברות הפורטפוליו הקיימות ויסייע להן בהתרחבות בינלאומית, יהיה חלק מ-value creation platform לסטארטאפים וביצוע השקעות חדשות.
אייל אזולאי, שותף בקרן Entrée Capital, התייחס להצטרפותו לקרן ואמר: "אני שמח ונרגש להצטרף ל-Entrée Capital. הצוות ב-Entrée Capital הוא צוות טכנולוגי ומסור שאני מאמין ישתלב מצוין עם הסקרנות והמומחיות העמוקה שלי. בשילוב ניסיון ההשקעות שלי כמשקיע אנג'ל, שכלל את השקעות וליווי של הצוותים, אני מאמין שההצטרפות שלי תמשיך להביא ל-Entrée השקעות מוצלחות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה