מינויים

מאיילון ל-Deloitte: הכירו את הבכיר החדש בחברה

ענקית הייעוץ וראיית החשבון Deloitte, מכריזה על בכיר חדש בשלוחה של החברה בישראל. לאחר שורה של תפקידי ניהול בחברות ביטוח מובילות, דניאל ישראלי יוביל את תחום האקטואריה בחברה
מערכת ice | 
דניאל ישראלי (צילום סטודיו תומאס)
Deloitte ישראל, מודיעה היום (חמישי), מינתה את דניאל ישראלי למוביל תחום האקטואריה בפירמה. במסגרת תפקידו החדש, ישראלי יוביל צוות מומחים שילווה לקוחות בתהליכי קבלת החלטות עסקיות מבוססות נתונים ואנליזה, כמו גם בקיום הערכות סיכונים.
לישראלי, למעלה מ-13 שנות ניסיון ניהולי עשיר בעולמות הביטוח. בעברו, שימש בתפקידים ניהוליים בכירים בחברות גדולות, ביניהן "מגדל" ו"איילון". בנוסף, הוא בעל מומחיות עסקית חשבונאית ופיננסית, עם ניסיון בניהול אגפי אקטואריה בחברות ביטוח כשותף עסקי בחברה, בתכנון אסטרטגי, בהובלת תהליכים חוצי ארגון ובניהול משא ומתן עם גופים בינלאומיים גדולים.
Deloitte ישראל, הגיבה למינוי של ישראלי ומסרה כי: "כחלק ממשנתנו העסקית, אנו שואפים כל העת לשמש כנותני השירות הרלוונטיים ביותר עבור חברות וארגונים אותם אנו משרתים; אנו עושים זאת באמצעות הצטיידות ביכולות חדשות ומגוונות - לצד שכלולן והעמקתן של יכולותינו הקיימות – מתוך מטרה לתמוך את לקוחותינו בהתמודדותם עם מציאות עסקית מורכבת ורווית אתגרים. אנו מברכים על הצטרפותו של דניאל ישראלי לפירמה, ומאמינים כי יכולותיו וניסיונו בעולמות הייעוץ האקטוארי יעמדו לעזר רב עבור לקוחותינו – לרבות לקוחות המגזר הפיננסי וחברות הביטוח - ויסייעו להם רבות בקידום והאצת צמיחתם העסקית".
דניאל ישראלי, הוסיף וסיפר שהוא שמח להצטרף לחברה: "אני נרגש וגאה להצטרף לפירמה מובילה ובעלת שם כ-Deloitte, ומצפה להמשיך ולהביא – ביחד עם ההנהלה ואנשי הפירמה – ערך מוסף רב ללקוחותיה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה