מינויים

דרמה במשרד הכלכלה: המנכ"ל הודיע על סיום תפקידו - וזו הסיבה

לאחר כשנה וחצי בתפקיד, מנכ"ל משרד הכלכלה הודיע לשר ניר ברקת על עזיבתו את התפקיד. הרקע: המשכורת הנמוכה במגזר העסיק ורצונו לחזור למגזר הפרטי. ברקת: "הובלנו יחדיו מהפכה כלכלית אדירה"
מערכת ice |  1
ניר ברקת, שר הכלכלה (צילום צילום מסך מתוך רשת MSNBC)
מנכ"ל משרד הכלכלה והתעשייה, אמנון מרחב, הודיע היום (רביעי) לשר הכלכלה והתעשייה, ניר ברקת, כי יסיים את תפקידו במהלך חודש ספטמבר, וזאת לאחר שנה וחצי בלבד בתפקיד.
על פי הדיווחים, הרקע לעזיבתו נעוצה בשכר הנמוך, לדבריו, אותו קיבל כמנכ"ל במשרד ממשלתי, ורצונו לחזור למגזר הפרטי. המשכורת אותה הרוויח נעלה סביב ה-20 אלף שקל בתוספת רכב.
מנכ"ל משרד הכלכלה היוצא, אמנון מרחב ציין בהודעתו כי עם השלמת המשימות המרכזיות שליוו את המשרד, ובראש כולן השלמת חקיקת רפורמת היבוא – "מה שטוב לאירופה טוב לישראל", שהנה מהפכה אדירה אשר תשפיע על חיי אזרחי המדינה בשנים הקרובות ותקל עליהם את נטל יוקר המחיה כמו גם טיוב ושדרוג מערכי החירום ומעני המשרד לאתגרי מלחמת חרבות ברזל, במיקוד על אספקת המזון בחירום לאזרחי המדינה והסיוע לעסקים ולתעשייה והישגים רבים נוספים, אליהם הגיע המשרד למרות התקופה המאתגרת, בשלה העת מבחינת מרחב לפנות לאפיקים נוספים ולמימוש יעדים נוספים שהציב לעצמו. 
מרחב הודה לשר ברקת על הדרך המשותפת הארוכה, על הבעת האמון לכל אורכה ועל הקרדיט הרב לבצע משימות אלו וציין: "הייתה לי הזכות להוביל את משרד הכלכלה והתעשייה לביצוע המשימות אותן הגדרת, לשיפור חיי צרכני ישראל, המערכת הכלכלית, עשיית העסקים, חיזוק ופיתוח הפריפריה והובלת שוק העבודה אל אתגרי העתיד. בטוחני שמשימות אלו ימשיכו להיות משימותיו המרכזיות של המשרד בהובלתך גם בעתיד".
שר הכלכלה והתעשייה, ניר ברקת, הודה למרחב וציין כי "הובלנו יחדיו מהפכה כלכלית אדירה, אשר נוגעת לכל אזרח במדינה, לכל עסק ולכלכלה הישראלית. פעלת מאז השבת השחורה בדאגה ומסירות רבה לתושבים, לעסקים, לפעילות הכלכלית, גם במחיר אישי. אני מודה לך על עבודה משותפת לאורך השנים, על תרומתך הרבה לעמידה במשימות שלקחנו על עצמנו במשרד הכלכלה, אתה מהמנהלים הטובים ביותר בהם פגשתי במגזר הציבורי והפרטי, ובטוחני כי דרכך תוביל להישגים רבים נוספים וכי נוסיף ונשתף פעולה גם בעתיד".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הליכוד הורס לנו את המדינה. (ל"ת)
    גיא 07/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור