מינויים

פרס מפעל חיים לאיש העסקים הישראלי: "תרומה משמעותית לפיתוח ובניין הארץ"

פרס מפעל חיים הוענק מטעם ההתאחדות לגיורא אקרשטיין, בעקבות "תרומה משמעותית לתעשייה הישראלית, בניית הארץ ופיתוחה של מדינת ישראל". הפרס הוענק במעמד נשיא המדינה יצחק הרצוג ונשיא התאחדות התעשיינים ד"ר רון תומר בטקס חגיגי במלון דיוויד אינטרקונטיננטל. אקרשטיין: "גאים להוביל את תעשיית מוצרי המיגון"
מערכת ice | 
פרס מפעל חיים לגיורא אקרשטיין מטעם התאחדות התעשיינים בראשות ד''ר רון תומר (צילום תמר מצפי)
גיורא אקרשטיין, יו"ר דירקטוריון קבוצת אקרשטיין, קיבל אמש (שלישי) פרס מפעל חיים לשנת 2023 מטעם התאחדות התעשיינים. אקרשטיין נחשב לאחד מהתעשיינים החשובים בישראל אשר הפך את קבוצת אקרשטיין לאחת מהחברות המובילות בארץ בתחומי הפיתוח הסביבתי, התשתיות ומוצרי הבנייה.  
הפרס הוענק במעמד נשיא המדינה יצחק הרצוג ונשיא התאחדות התעשיינים ד"ר רון תומר בטקס חגיגי במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בת"א. קבוצת אקרשטיין הוקמה על ידי צבי אקרשטיין ז"ל אביו של גיורא בשנת 1925 כבית מלאכה קטן בתל-אביב. מיד עם שחרורו מהצבא, הצטרף גיורא לחברה, הנהיג אותה במשך למעלה מ-60 שנה והפך אותה למובילה בתחומה בישראל.
הפרס ניתן לאקרשטיין על היותו תעשיין בעל חזון שהביא לארץ את הפיתוחים והחידושים העדכניים ביותר בתחום תעשיית מוצרי הבטון ובראשן האבנים המשתלבות, אותן אין ישראלי שאינו מכיר, כמו גם מוצרים מתקדמים נוספים כגון צינורות דחיקה ואלמנטים מתועשים המשמשים לבניית הארץ, למיגון, לבניית בסיסי צה"ל, להקמת תשתיות, לצרכי תחבורה ולטיהור מים. 
כיום פועלת הקבוצה בישראל ובארה"ב ומפעילה 17 מפעלי ייצור ב-3 אתרים בישראל בשטח כולל של כ- 300 דונם לצד שלושה אתרי ייצור בארה"ב. הקבוצה פועלת במקביל גם בתחומי הנדל"ן ומעסיקה למעלה מ-600 עובדים.  מאז המלחמה החברה הגבירה את כושר הייצור שלה כדי לעמוד בביקושים הגבוהים למוצרי מיגון ואף זכתה במכרז מנהלת תקומה לבניית מבני מגורים  שישמשו את תושבי העוטף.
עם קבלת הפרס, אמר גיורא אקרשטיין: "אני נרגש לקבל את פרס מפעל החיים מטעם התאחדות התעשיינים וגאה על פועלה ותרומתה המשמעותית של קבוצת אקרשטיין לפיתוח ובניין הארץ מעת קום המדינה. גם בתקופה הקשה אותה אנו חווים כיום, אנחנו באקרשטיין ממשיכים לייצר כל הזמן, לוקחים חלק בשיקום יישובי העוטף וגאים להוביל את תעשיית מוצרי המיגון בהתאם לצרכי  המדינה".
בין הזוכים שקיבלו את הפרס בעבר: אלי הורביץ, יו"ר מועצת המנהלים טבע תעשיות פרמצבטיות בע"מ, גד פרופר, יו”ר לוריאל ישראל ורוני קוברובסקי, נשיא החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ (קבוצה קוקה קולה ישראל).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה