מינויים

שופרסל במהלך ענק: זה סמנכ"ל הכספים החדש בחברה

רו"ח גיל וייס, שותף בפירמת הייעוץ וראיית החשבון הגלובלית דלויט, יחליף את איילת צור שהודיעה על סיום תפקידה בחודש שעבר. מדובר במינוי משמעותי של המנכ"לים המשותפים, האחים אמיר שמייצבים את הסירה וממנים סמנכ"ל כספים מהשורה הראשונה במשק
יהודה לוינגר |  3
שלומי ויוסי אמיר (צילום יחצ, vecteezy, unsplash)
המנכ"לים המשותפים של שופרסל, האחים אמיר, ממשיכים בגיבוש ההנהלה החדשה וייצוב הסירה של ענקית הקמעונאות עם מינוי ענק היום (שני) של סמנכ"ל כספים חדש מהשורה הראשונה, גיל וייס מדלויט והוא יחליף את איילת צור שהודיעה בחודש שעבר על סיום תפקידה.
כזכור, הבורסה לניירות ערך בתל אביב הודיעה לפני כחודשיים על עדכון חצי שנתי למדדי המניות, כאשר העדכון קבע גם אילו חברות נכנסו למדדים המובילים, וגם למדד היוקרתי - מדד 35, אליו חזרה ענקית הקמעונאות למדד היוקרתי לאחר שנה וחצי.

גיל וייס. צילום: דלויט שיווק
ברבעון הראשון לשנת 2024, ההכנסות של שופרסל עלו לכ-3.8 מיליארד שקל בחזקת ההנהלה החדשה והעוצמתית שממשיכים האחים אמיר למנות. מי שמונה לתפקיד מנכ"ל החברה לאחרונה הוא עמיחי פינקלשטיין, שמחליף בתפקיד את אורן הוד, המנכ"ל הקודם, שפרש לפני כחודש מתפקידו.
כזכור, פרסמנו לאחרונה כי לאחר שסמנכ"לית התקשורת טלי תובל והדובר יהודה פישמן הודיעו על עזיבתם, בשופרסל מינום דמות חדשה כדובר החדש לקבוצה, ניתאי ענבי. את מערך התקשורת תלווה ענת פרידמן כיח"צ חיצוני במקומו של איש התקשורת רני רהב.
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    האחים אמירהגיע הזמן שרשת הסופר סל שלי תפסיק לעשוק אותנו (ל"ת)
    אזרחית 07/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    האחים אמירהגיע הזמן שרשת הסופר סל שלי תפסיק לעשוק אותנו (ל"ת)
    אזרחית 07/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    ממשיכים לעשוק עם הברקה לקנות בכמויות ויקר (ל"ת)
    לילו 07/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור