מינויים

מינוי חדש בשגרירות בריטניה בישראל: זו המנהלת החדשה

משרד המסחר הבריטי בישראל מכריז על מינויה של דבי שפירו למנהלת. "אני גאה להוביל את קשרי המסחר בין בריטניה לישראל מטעם משרד המסחר הבריטי"
מערכת ice | 
מינוי-אילוסטרציה (צילום freepik)
דבי שפירו מונתה למנהלת בישראל מטעם משרד המסחר הבריטי (Department for Business & Trade). שפירו מגיעה לשגרירות בריטניה בישראל עם ניסיון רב בהון סיכון, פיתוח עסקי, שותפויות אסטרטגיות, וניהול עסקי. לשפירו תואר ראשון בתקשורת ופסיכולוגיה מאוניברסיטת מישיגן, אן ארבור, ותואר שני במינהל עסקים מאוניברסיטת בר אילן, ובאמתחתה שני עשורים של פיתוח חדשנות באמצעות שותפויות עסקיות גלובליות.
דבי שפירו: "ממשלת בריטניה מציבה צמיחה כלכלית בראש סדר העדיפויות שלה, וניכר שמסחר והשקעות הם משמעותיים עבורה. אני גאה להוביל את קשרי המסחר בין בריטניה לישראל מטעם משרד המסחר הבריטי".

(קרדיט צילום: שרון לוין)
בתפקידה הקודם באמזון (AWS), הקימה שפירו צוות ייעודי לפיתוח עסקי של אקוסיסטם המורכב מחברות סטארט-אפ וקרנות הון סיכון באירופה, במזה"ת ובאפריקה. היא הובילה צוות מומחים לפיתוח עסקי, מכירות, שיווק וצוותים טכניים, תוך פיתוח קשרים עם שותפים בעולמות הסטארט-אפ וההון סיכון. לפני כן, היא מילאה תפקידי מפתח בתחומי הפיתוח העסקי בהון סיכון ו סטארט-אפים במסגרת AWS  בישראל ובארה"ב, והניעה אסטרטגיות של סקטורים כגון סייבר, פינטק, תעופה וחלל, רובוטיקה, אגריטק, בריאות ומדעי החיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה