מינויים

חברת StarkWare במינוי: זה סמנכ"ל השיווק החדש

עודד און מונה ל-VP Marketing בחברת הדיפ-טק StarkWare. חברת הדיפ-טק הישראלית שמעסיקה כ-180 עובדים ברחבי העולם ממנה את עודד און לתפקיד סמנכ"ל השיווק. און מביא עימו לתפקיד מעל שני עשורים בתפקידי ניהול, שיווק ופיתוח מוצר בהייטק
מערכת ice | 
מינוי-אילוסטרציה (צילום freepik)
סטארקוויר הינה חברת דיפ-טק ישראלית הפועלת בתחום הבלוקצ'יין אשר הוקמה בשנת 2018 ע"י פרופסור אלי בן ששון, אורי קולודני, ד"ר מיכאל ריאבצב ופרופסור אלסנדרו קיאזה מEPFL בשוויץ. הטכנולוגיה שפיתחה החברה פותרת את אחד האתגרים המשמעותיים הקיימים כיום בבלוקצ'יין, אתגר הסקייל, הגורם לכך שלא ניתן לבצע כמות גדולה של פעולות על גבי הבלוקצ'יין, ובפרט על גבי האת'ריום והביטקוין.  
עודד און, אשר מצטרף לסטארקוויר בתפקיד סמנכ"ל שיווק, מביא עימו לתפקיד ניסיון רב בתחום השיווק ופיתוח מוצר בסטארט אפים ובחברות בהייטק הישראלי. בנוסף, און בעל ידע מוכח בתחומי ה-B2C, B2B ו-SaaS בחברות תוכנה. בעברו כיהן כ-VP Performance Marketing בחברת Gett, כ-Senior Director of Growth Marketing בחברת Appsflyer, כ-VP Demand Generation בחברת Yotpo, ולאחרונה כ-VP Marketing and Sales ב-Spike. און הוא בעל תואר במדעי המחשב והיסטוריה מאוניברסיטת תל אביב, ותואר שני במנהל עסקים (MBA) מאוניברסיטת צפון קרוליינה (UNC Chapel Hill).
אחד מפיתוחי החברה והמרכזי שבהם, נקרא Starknet, שזהו בלוקצ'יין של ממש הפועל כ- Layer 2, מעין שכבה נוספת, מעל רשת האת'ריום. באמצעות סטארקנט, החברה מאפשרת לקהל הרחב לפתח תוכנות ואפליקציות שונות על גבי רשת האת'ריום, מבלי להתפשר על אף אחת מן התכונות המרכזיות של הביזור והאבטחה הקיימות כבר כיום, תוך אפשרות אמיתית לסקייל והפחתה משמעותית של עלוית הטרנזקציות.
מייסד משותף, ומנכ"ל סטארקוויר, אלי בן ששון: "אנו שמחים על ההצטרפות של עודד, ובטוחים כי הניסיון הרב שהוא מביא איתו יתרום רבות להמשך הרחבת הפעילות שלנו מסביב לעולם. עודד מצטרף לקבוצה ייחודית של אנשים שמפתחים טכנולוגיות פורצות דרך, תוך התבססות על תאוריות אקדמיות ויישומן לכדי פתרונות של ממש."

סמנכ"ל שיווק בסטארקוור, עודד און: "אני שמח מאוד להצטרף לצוות המדהים של סטארקוויר. יש מעט מאד חברות דיפ-טק ישראליות שפורצות דרך ומובילות את התעשייה העולמית בתחומן בצורה כזו מרשימה. לסטארקוור יש שילוב מנצח של יכולות פיתוח יוצאות דופן, חזון מאוד משמעותי ותרבות ארגונית נהדרת ואני מתרגש להיות חלק ממנה". 

(קרדיט: נעם כהן)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה