מינויים

חברת ההייטק הישראלית במינוי מסקרן: זו הבכירה החדשה בנהלה

סיגל דואק מונתה לדירקטורית בכירה בחברת Own Company, ותעמוד בראש ארגון ה-Engineering Enablement, שיהיה אחראי על איכות ויעילות הפיתוח תחת ארגון ההנדסה
מערכת ice | 
סיגל דואק (צילום Own Company)
סיגל דואק מונתה לדירקטורית בכירה בחברת ההייטק הישראלית Own Company, ותעמוד בראש ארגון ה-Engineering Enablement, שיהיה אחראי על איכות ויעילות הפיתוח תחת ארגון ההנדסה. הארגון, בהובלת סיגל, יהיה אחראי לשיפור ה-Software Development life Cycle - SDLC באופן פרואקטיבי, תוך שיתוף פעולה הדוק עם כלל צוותי ההנדסה, המוצר וה-DevOps.
סיגל היא בעלת ניסיון של יותר משני עשורים בניהול צוותי פיתוח. היא עבדה בתשע השנים האחרונות ב-Citi bank, שימשה בתפקידה האחרון כ-SVP והובילה קבוצת Developer Enablement בה פיתחו פלטפורמה לבניית והפצת תוכנה עבור כל מפתחי הבנק.
לפני כן היא שימשה דירקטורית מו"פ ב-Logic ומנהלת פיתוח בכירה בחברת Sun Microsystems. סיגל היא בוגרת ממר״מ בעברה והחלה את הקריירה שלה בצוות תשתיות במשרד הביטחון. בעלת תואר ראשון בהצטיינות במתמטיקה ומדעי המחשב מאוניברסיטת תל-אביב. 
במקביל לעבודתה בתעשיית ההייטק, סיגל המשיכה לטפח את קשריה עם האקדמיה ולימדה את הדור הבא את מקצועות מדעי המחשב באוניברסיטה הפתוחה ובמכללות. בשנים האחרונות, שימשה בנוסף כראש החטיבה הטכנולוגית בארגון she-codes, תפקיד בו הייתה אחראית על מערך הקורסים ועל מערכות המידע של הארגון.

חברת Own מתמחה בהגנה על מידע המאוחסן בענן ובניהול כמויות עצומות של מידע עסקי. החברה מאפשרת ללקוחות להבטיח את הזמינות, האבטחה והתאימות של הנתונים הקריטיים שלהם, תוך יצירת דרכים חדשות להשגת תובנות מעמיקות יותר. על ידי שיתוף פעולה עם כמה מאפליקציות ה- SaaS הגדולות בעולם כגון Salesforce, ServiceNow ו- Microsoft Dynamics 365 . חברת Own מאפשרת ללקוחותיה לנהל את המידע המניע את העסקים שלהן, באופן עצמאי ובטוח.
Own הוקמה ב-2015 ומובלת על ידי סם גוטמן (מנכ"ל).  החברה משרתת כיום מעל ל- 6,500 לקוחות ברחבי העולם ועובדים בה כ-800 עובדים, מתוכם 170 במרכז הפיתוח הישראלי והשאר במשרדים בארה"ב, אירופה, הודו ואוסטרליה.
ליאת אשכנזי, SVP Engineering ו-GM של הסייט הישראלי: ״יעילות ואיכות הן יעדי מפתח עבורנו ב-Own, לכן החלטנו לאחד את צוותי ה-Quality וה-DevOps Engineering תחת ארגון ה-Engineering Enablement בהובלתה של סיגל. הכישורים והמסירות למצוינות שסיגל מביאה איתה לתפקיד יהוו חלק בלתי נפרד מהפיכת ארגון הפיתוח הגלובלי של Own לאחד מהמובילים בתעשייה, ואני בטוחה בתרומה המשמעותית של סיגל לצוות״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה