מינויים

און רפאלי פורש: מדוע החליט לעזוב את ההפקה?

ההחלטה של רפאלי מגיעה ממש רגע לפני תחילת החזרות למחזמר 'הקוסם מארץ עוץ', כאשר רפאלי החליט לוותר על התפקיד לצד טיילור מלכוב ומיקי קם בהפקה שצפויה לעלות בתאטרון השעה. כעת יאתרו לו מחליף בהתראה קצרה.
מערכת ice |  1
און רפאלי (צילום אינסטגרם)
בעוד הוא לוקח חלק בעונה הנוכחית והמרתקת של 'רוקדים עם כוכבים' בקשת 12, און רפאלי נאלץ לפרוש מעיסוק אחר שלו. על פי פרסום ראשון של גיל משעלי במאקו, און רפאלי פורש מהפקת המחזמר "הקוסם מארץ עוץ".
ההחלטה שלו מגיעה ממש רגע לפני תחילת החזרות למחזמר הסוחף, כאשר רפאלי החליט לוותר על התפקיד לצד טיילור מלכוב ומיקי קם בהפקה שצפויה לעלות בתאטרון השעה. כעת יאתרו לו מחליף בהתראה קצרה.

רק לאחרונה, רפאלי חשף לראשונה, במהלך שיחה אינטימית עם אחיו הגדול דור, את הסיבה שהובילה אותו להיפרד מהדוגמנית שחר חיון. השניים ניהלו זוגיות פוטוגנית במשך שנה, שכללה גם השתתפות של חיון בתוכנית הדוקו- ריאליטי "הרפאליס" בהוט, בה שיתף און לא פעם ברצונו להינשא לה. השניים נפרדו במאי בשנה שעברה. 


"זהו, תם לו עידן. שחר ואני נפרדנו", שיתף און. "אני רווק וטוב לי. לפעמים פתאום בלילה אם אם אני לבד אני קצת מתבאס, אבל אז אני הולך לישון, או שהולך לחבר, או שמזמין כמה חברים. כל עוד אני מוקף, אני בסבבה". 
 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יופי שעזב
    יעל 07/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סופסוף לא נראה את המשפחה העבריינית המורשעת הזו,
    סגור