מינויים

האגודה לבריאות הציבור במינוי חשוב: "מומחה מהשורה הראשונה"

האגודה מעדכנת על מינויו של המיקרוביולוג ד"ר דן בראל למנהל המעבדות החדש. בעברו שימש מנהל אבטחת איכות במפעל גלידות נסטלה ועמד בראש המעבדות למיקרוביולוגיה של מזון במכון התקנים הישראלי ובמעבדות שאלתיאל. המנכ"לית עו"ד יסמין נחום: "שמחים ומברכים על הצטרפותו"
מערכת ice | 
ד"ר דן בראל (צילום שרון גבאי)
האגודה לבריאות הציבור מעדכנת על מינויו של ד"ר דן בראל למנהל המעבדות החדש של האגודה. ד"ר דן בראל הוא מיקרוביולוג, בעל ניסיון רב של עשרות שנים בתחום מזהמי המזון על כל היבטיהם במעבדה, בהסעדה ובתעשייה. לאחר סיום לימודיו באוניברסיטת בר-אילן החל ד"ר בראל לעבוד במעבדות לבריאות הציבור של משרד הבריאות ובהמשך עמד בראש המעבדות למיקרוביולוגיה של מזון במכון התקנים הישראלי ובמעבדות שאלתיאל.
בנוסף שימש מנהל אבטחת איכות במפעל גלידות נסטלה ובקייטרינג באבריא. לדר' בראל ניסיון רב גם בתחום מניעת סיכוני המזהמים ויעוץ בכל נושאי בטיחות המזון בעולם ההסעדה בעקבות פעילותו ארוכת השנים כמנהל המקצועי של חברת ביו קאר יועצי בטיחות מזון. 
עו"ד יסמין נחום, מנכ"לית האגודה לבריאות הציבור מסרה: "אנו שמחים ומברכים על הצטרפותו של ד"ר דן בראל, מומחה מהשורה הראשונה למיקרוביולוגיה של מזון ומים לצוות האגודה. נושא איכות המזון והמים שאנו צורכים הוא נדבך חשוב בפעילות האגודה לבריאות הציבור ששמה לנגד עיניה את בריאות הגוף והנפש של כלל אזרחי ישראל".
האגודה לבריאות הציבור הינה עמותה עצמאית גדולה בישראל הפועלת בכ-45 סניפים ברחבי הארץ ומעסיקה צוות מיומן ומקצועי הכולל למעלה מאלף עובדים הרואים בעבודה שליחות ופעילות למען הציבור במדינת ישראל. האגודה,  שעובדת בשיתוף פעולה מלא עם מגוון הרשויות המקומיות במדינה, קופות החולים ומשרדי הממשלה השונים, שמה לה למטרה לקדם את בריאות הגוף והנפש של אזרחי ישראל ובכך לשפר את איכות חיי כלל האוכלוסייה במגוון נושאים: טיפול בכלל ההתמכרויות, בדיקות של איכות המזון והשתיה בחברות, בצבא, במשרדים, מסעדות ועוד. האגודה מקדמת בריאות אצל הגיל הרך וילדים, מעניקה שירותי שיקום לאנשים עם מוגבלויות, דואגת לבריאות הנפש ועוד. 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה