מינויים

מנהל חדש לכפר הנוער המבוקש: "מאמין ביכולת להוות בית משמעותי ללמידה"

מינוי חדש ברשת החינוך עתיד. רונן דורי הוא האיש שנבחר להנהיג את מבואות ים, פנימייה ובית ספר בעלי אופי צבאי. הוא שימש בעבר כמפקח של משרד החינוך וניהל את מבואות עירון. "נחנו צריכים לדאוג שבכל בוקר הילדים ימשיכו לפגוש את האנשים הטובים ביותר שירחיבו דעת, ירחיבו לב ויהוו דוגמא לאדם במיטבו"
מערכת ice | 
כיתה (צילום רשת עמל)
מנהל חדש נבחר לכפר הנוער עתיד מבואות ים. מבואות ים נחשב לכפר נוער מבוקש מאוד, פועלים בו בית ספר ופנימייה ובהם לומדים 1,700 תלמידים. בהודעה שפורסמה לתקשורת היום (שלישי) פורסם כי מנהל כפר הנוער החדש הוא רונן דורי. דורי ניהל בעבר את המוסד החינוכי "מבואות עירון" במשך 13 שנים כמנהל ואחראי על הפנימייה. 
דורי נבחר על ידי ועדת איתור. הוא איש חינוך ותיק, אב לשלושה ילדים, שימש ב-12 השנים האחרונות בתור מפקח כולל במשרד החינוך במנהל לחינוך התיישבותי. בתפקידו פיקח על בתי הספר העל יסודיים בעמק חפר וליווה עוד עשרות בתי ספר על יסודיים וכפרי נוער ברחבי המדינה. בעקבות המינוי מסר דורי: "אני מאמין מאוד ביכולת של עתיד רמות ים להוות בית משמעותי ללמידה והתפתחות במגוון תחומים". 
עוד אמר: "אנחנו צריכים לדאוג שבכל בוקר הילדים ימשיכו לפגוש את האנשים הטובים ביותר שירחיבו דעת, ירחיבו לב ויהוו דוגמא לאדם במיטבו. נעשה זאת ביחד, כל באי בית הספר - תלמידים, צוות חינוכי, וקהילת ההורים כולם. אני מרגיש מחויבות להפיץ את היכולת והטוב לסביבה כולה". גם מנכ"ל רשת החינוך עתיד, יוסי ממו, אמר בעקבות המינוי: "רשת חינוך עתיד בוחרת בקפידה את אנשי ונשות החינוך, אשר מנחילים את הערכים והשאיפה למצוינות בקרב התלמידים. אני מאחל הצלחה חברה לרונן, לצוות הכפר, לסגל בית הספר ולתלמידים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה