מינויים

חיזוק מכללות החינוך? יו"ר רמ"א נבחר לכהונה נוספת

בפה אחד נבחר פרופסור חיים שקד לפעול במשך שנתיים נוספות. "אני מודה לחברותיי וחבריי על האמון שנתנו בי", אמר. הוא משמש גם כנשיא המכללה האקדמית חמדת שנמצאת בשדות נגב. וגם: מה הקשר המפתיע לחנוך דאום? 
מערכת ice | 
פרופסור חיים שקד (צילום קרדיט אבי חיון)
פרופסור חיים שקד נבחר, בפעם נוספת, לתפקיד יו"ר פורום נשיאי המכללות לחינוך בישראל. הפורום בחר היום (חמישי) בשקד פה אחד לכהונה נוספת של שנתיים. בהודעה שיצאה לתקשורת נמסר כי הנשיאות והנשיאים הביעו את הערכתם לדרך בה שקד ממלא את תפקידו ולכן הוחלט להעריך את כהונתו לשנתיים נוספות. נגד שקד לא עמד מועמד נוסף. 
פרופסור שקד משמש גם כנשיא המכללה האקדמית חמדת, מכללה לחינוך בשדות נגב. הוא מכהן בתפקיד זה מאז 2022. בתגובה למינוי מסר פרופסור חיים שקד: "נפלה בחלקי הזכות להוביל את פורום רמ"א, שממלא תפקיד חשוב בקידום איכות והכשרת המורות והמורים בישראל". שקד הוא אחיו של חנוך דאום.
לשקד תואר ראשון מאוניברסיטת בר-אילן בתלמוד ותואר שני במדע, הלכה וחינוך. בשנת 2014 קיבל תואר דוקטור בתחום מנהל חינוך. הוא נבחר לאיש השנה בחינוך של עיתון גילוי דעת בשנת לכבוד ראש השנה תשפ"ד. עוד מסר בעקבות המינוי: "אני מודה לחברותיי וחבריי על האמון שנתנו בי כשבחרו בי לכהונה נוספת, ומקווה להמשיך ולחזק את המכללות לחינוך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה