מינויים

חברת "Coface Bdi" ממשיכה להתרחב: זו סמנכ"לית השיווק החדשה

Coface Bdi הודיעה על מינויה של ענת מזרח לתפקיד סמנכ"לית השיווק של חברת המידע העסקי.  יואל אמיר, מנכ"ל חברת המידע העסקי Coface Bdi: "ענת מביאה עמה ניסיון עשיר וידע מעמיק בתחום השיווק והפרסום, ואנו בטוחים שהיא תתרום רבות להמשך הצלחתה והתרחבותה של Coface Bdi"

מערכת ice |  1
מינויים (צילום vecteezy)
חברת המידע העסקי "Coface Bdi", אשר מספקת מידע עסקי לניהול סיכוני אשראי, ועוסקת בניתוח ודירוג של כלל העסקים והחברות במשק הישראלי מזה כ-35 שנה,  הכריזה היום (שלישי) על מינוי חדש ומסקרן.
על פי ההודעה הרשמית של חברת המידע העסקי, ענת מזרח מונתה לתפקיד סמנכ"לית השיווק של "Coface Bdi". למזרח ידע רב שנים בתחום השיווק והפרסום, מדובר בניסיון של 17 שנה בענף. 
בתפקידה הקודם, כיהנה מזרח כמנהלת השיווק של חברת הביטוח AIG במשך 11 שנים, אשר במהלכן היא הייתה אחראית על תחום הפרסום והאסטרטגיה התקשורתית. מלבד זאת, שימשה מזרח כמנהלת לקוחות במשרדי בפרסום מובילים כמו גליקמן נטלר סמסונוב, JWT ועוד. 

בתמונה: ענת מזרח לחמן (צילום: אוהד רומנו)
יואל אמיר, מנכ"ל חברת המידע העסקי "Coface Bdi", התייחס למינויה של מזרח והצטרפותה לחברה: "אנו גאים ושמחים לצרף את ענת לצוות ההנהלה שלנו. ענת מביאה עמה ניסיון עשיר וידע מעמיק בתחום השיווק והפרסום, ואנו בטוחים שהיא תתרום רבות להמשך הצלחתה והתרחבותה של Coface Bdi. אנו מאחלים לה הצלחה רבה בתפקידה החדש".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הכי ראויה שיש
    מני 06/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברחה מAIG אחת הנורמליות שם. מקצוענית ללא פשרות. ברחב מקן צרעות בראשותה של המכשפה לוצקי
    סגור