מינויים

קבוצת ניקיסו מציגה שינויים בצמרת: זה המנכ"ל החדש של החברה

קבוצת ניקיסו מכריזה על מיניו של אדריאן רידג' כמנכ"ל החברה. רידג' יחליף את פיטר וגנר, אשר כיהן כמנכ"ל החברה וישמש כיו"ר פעיל בחברה. טושיהיקו קאי, נשיא ומנכ"ל קבוצת ניקסו: "אני רוצה להודות לפיטר וגנר על מנהיגותו ולברך את אדריאן כמנכ"ל החדש של הקבוצה"

מערכת ice | 
קבוצת ניקיסו (צילום יוטיוב/ Nikkiso CRYO)
קבוצת ניקיסו מכריזה על שינויים מהותיים בתרבות הארגונית של החברה. קבוצת ניקיסו, המתמחה בפתרון בעיות חברתיות באמצעות חיזוי הזמנים המשתנים עם טכנולוגיות ומוצרים שונים, הכריזה היום (שישי) כי לאחר הצבעה במועצת המנהלים, הוחלט כי החל מתחילת חודש יולי, אדריאן רידג' יחליף את פיטר וגנר וישמש כמנכ"ל החברה. לצד זאת, נודע כי וגנר יישאר בתפקיד מועצת המנהלים ויכהן כיו"ר פעיל של חברת ניקיסו. 
כמנכ"ל החברה הנכנס, רידג', אשר שימש בימים אלו כסגן נשיא בכיר, תפעול וייצור בקבוצת ניקיסו, יהיה אחראי על התוצאות התפעוליות והפיננסיות. במסגרת תפקידו החדש, וגנר ישמש כיו"ר פעיל ויתמקד בקידום החזון והאסטרטגיה ארוכת הטווח של הקבוצה בתפקיד יועץ.
טושיהיקו קאי, נשיא ומנכ"ל קבוצת ניקיסו, התייחס לשינויים המהותיים שהתרחשו בחברה וציין: "בשש שנים תחת הנהגתו של פיטר, Nikkiso CE&IG הגדילה את עסקיה ביותר מפי ארבעה, והיא ממוצבת לצמיחה חזקה ומתמשכת. אני רוצה להודות לו על מנהיגותו ולברך את אדריאן כמנכ"ל החדש של הקבוצה".
עוד בטרם הצטרף פיטר וגנר לקבוצת ניקסו בשנת 2018, הוא שימש כמנכ"ל קבוצת LEWA. בניגוד אל וגנר, רידג' הצטרף לחברה בשנת 2022 לאחר שמילא מספר תפקידי ניהול שונים בחברת "Atlas Copco". 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה