מינויים

האקדמית גורדון מתרחבת: זה מנהל הפיתוח העסקי החדש

האקדמית גורדון מודיעה על מינויו של ירדן גת כמנהל הפיתוח העסקי של חברת הבת "גורדון פדודגיה חדשנית". ירדן גת, מנהל הפיתוח העסקי הנכנס של האקדמית גורדון: ״אני שמח ומודה על ההזדמנות להצטרף לסיפור הצלחה של אנשי חינוך, יזמים וכלכלנים, שידעו בזמן הנכון לבנות את השילוב המנצח שהוא גורדון"

מערכת ice | 
מינויים (צילום vecteezy)
האקדמית גורדון מכריזה כי ירדן גת מונה לתפקיד מנהל הפיתוח העסקי של ״גורדון פדגוגיה חדשנית״. לגת ניסיון וידע נרחב בתחום הפרסום והמדיה, הוא החל את דרכו כמפיק, במאי ואיש קריאטייב. בין תפקידיו הקודמים, שימש גת כמנכ״ל סטארטאפ בתחומי המציאות המדומה
במסגרת תפקידו כמנהל הפיתוח העסקי של האקדמית גורדון, גת יהיה אחראי על עולמות הפיתוח העסקי, בכדי לקדם את החברה גם בתחומים הללו.  ״גורדון פדגוגיה חדשנית״, הינה חברת הבת של המכללה האקדמית גורדון לחינוך, אשר מפתחת דרכי למידה חדשות וחדשניות, שיאתגרו את הלומד ויאפשרו חינוך איכותי יותר גם בתנאים לא שגרתיים כמו למידה מרחוק או למידה עצמית.  כחלק מתפקידו, יטפל גת בעולמות הקמעונאות בחברה ויהיה אחראי על פיתוח עולמות הסחר לגופים חינוכיים ובתי ספר. 
יגאל שייניס, סגן נשיא אקדמית גורדון ומנכ״ל 'גורדון פדגוגיה חדשנית', בירך על מינויו של גת וציין: ״אני סמוך ובטוח שבעזרת הכישורים שירדן מביא איתו לתפקיד, נוכל להרחיב את פעילותנו גם לשווקים נוספים על מנת לגרום להשפעה חיובית על חינוך ילדי ישראל בכל הגילים״.
ירדן גת, מנהל הפיתוח העסקי הנכנס של האקדמית גורדון: ״אני שמח ומודה על ההזדמנות להצטרף לסיפור הצלחה של אנשי חינוך, יזמים וכלכלנים, שידעו בזמן הנכון לבנות את השילוב המנצח שהוא גורדון".
 



בתמונה: ירדן גת   (צילום: יונתן זייד)

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה