מינויים

רשת 13 נפרדת: זה הבכיר שעוזב אחרי שנה וחצי בלבד

עזיבה נוספת ברשת 13: הפעם מדובר סמנכ"ל הדיגיטל של הערוץ, תום דן, אשר מסיים את תפקידו אחרי שנה וחצי בכך הוא מצטרף לגל שמסרב לעצור
מערכת ice |  1
בניין רשת 13 (צילום מערכת אייס)
בעוד שצצו דיווחים כי יזם ההיי טק ניר צוק, שפועל כבר כמעט שנה מעוניין לרכוש את רשת 13 ולהיכנס לעולם הטלוויזיה הישראלית דרך ערוצי הברודקאסט, וזאת ברקע תקופת המשבר ברשת 13, הערוץ חווה עוד עזיבה של אחד הבכירים.
על פי הפרסום של רן בוקר ב-YNET, עזיבה נוספת ברשת 13: הפעם מדובר סמנכ"ל הדיגיטל של הערוץ, תום דן, אשר מסיים את תפקידו אחרי שנה וחצי בכך הוא מצטרף לגל שמסרב לעצור.
בחזרה לצוק, הוא ניהל בתקופה האחרונה שיחות לרכישת ערוץ 13, בו מחזיק היום המיליארד לן בלווטניק. מטעם הערוץ מכחישים אפשרות כזאת, ולפי הדיווח המו"מ לא התקדם באופן מהותי. הדיווח הזה מתרחש ברקע תקופה לא פשוטה של רשת 13, אך מנגד אחרי תקופה ארוכה וניסיונות לאימוץ של תכנים שונים, בימים האחרונים ברשת 13 מצליחים לחזור לנתוני צפייה טובים שלא נראו חודשים, כשהפנים לכיוון שידורי האח הגדוח והישרדות, שני פורמטים מובילים בערוץ. כל זה לצד מינויו של אמיליאנו קלמזוק לפני כשלושה חודשים, לתפקיד מנכ"ל רשת 13.
נזכיר כי צוק, הקים את מיזם הטלוויזיה "רלוונט" יחד עם מודי פרידמן וליאור שליין שלאחרונה עלה ב-16 בינואר באפיק 22 ב-yes. הערוץ הושק לאחרונה כפלטפורמה דיגיטלית וזמין נכון לעכשיו לצופי +yes ו-STING+ כערוץ חינמי.- ערוץ תוכן ישראלי חדש ומקורי בשפה העברית המשדר משלושה אולפנים בתל-אביב. 
הערוץ כולל רצועות יומיות, רצועות שבועיות וספרית VOD. בין העיתונאים והמגישים בערוץ נמנים: ליאור שליין, מרב בטיטו, נועה זילברמן, אוריאל דסקל, אורי פסובסקי, עמנואל אלבז פלפס, דניאל זילברשטיין, קורין קיציס, אבי שטרן, פרופ' ליעד מודריק, שאנן סטריט, אריאל קלצ'קין, עמית תומר, גדי עזרא, יוצרי הפודקסט ציון 3, פרופ' ליאב אורגד, רנין בולוס, מגי אוצרי, שני נחשוני, ד"ר דודו לגזיאל, קובי מלמד, יובל ויינרב ורבים אחרים.
בראש הערוץ עומד המנכ"ל מודי פרידמן, ממייסדי קשת, המנכ"ל הראשון של ynet, יו"ר ומנכ"ל ערוץ 10; המשנה למנכ"ל שילה דה-בר, לשעבר העורך הראשי של העיתון "ידיעות אחרונות", סמנכ"ל התוכן בחדשות 10 ודירקטור בהוט וסמנכ"לית התוכן טלי בן עובדיה, לשעבר עורכת בכירה בחדשות 10 ובכאן 11.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הוי
    סוזי 05/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוי ערוץ 13 כמה את נאבק על קיומך תתחיל להזין את עצמך "במזון" בריא ולא במזון מעופש וקלוקל ואולי אולי תבריא וגם מזון כשר מומלץ שלא תתפרץ אצלך ה"פרה המשוגעת"
    סגור