מינויים

CyberProof במינוי מסקרן: "כניסתו לתפקיד תסייע בהמשך פיתוח האתר"

חברת אבטחת הסייבר CyberProof מודיעה על מינויו של דורון דוידסון כמנהל הפעילות בישראל. יובל וולמן, נשיא CyberProof: ״כניסתו של דורון דוידסון לתפקיד תסייע בהמשך פיתוח האתר בישראל. דורון יוביל וירחיב שיתופי פעולה עם UST ועם סטארטאפים ישראלים, ויקדם את פיתוח שרותי אבטחת המידע"
מערכת ice | 
דורון דוידסון (צילום CyberProof, pixabay)
חברת אבטחת הסייבר CyberProof מכריזה היום (רביעי) כי דורון דוידסון מונה לתפקיד מנהל הפעילות בישראל. הצטרפותו של דוידסון לחברה, החלה לפני תשעה חודשים כסמנכ״ל בכיר של קבוצת שירותי האבטחה המנוהלים, וזאת כחלק מהרחבת פעילותה בתחום שרותי הסייבר המנוהלים ובהמשך לתהליך הצמיחה המהיר. 
לדוידסון ידע רחב בתחום אבטחת המידע, נוכח העובדה כי הוא מחזיק בניסיון עשיר בן למעלה מ-25 שנה בהקמה, ניהול, ומכירה של שרותי אבטחת מידע. בין היתר, הקים דורון את חברת SecBI אשר בנתה מוצר לזיהוי וחקירה אוטומטית של אירועי סייבר.
החברה נמכרה לחברת LogPoint, בה כיהן דורון כסמנכ״ל שרותי סייבר. מלבד זאת, דוידסון הוביל קבוצת שירותים גלובלית בחברת RSA Security, ומילא שורה של תפקידים בחברות סייבר נוספות, בהן בנה והוביל צוותים להישגים בשוק העולמי.
לצד אותו מינוי מעניין, חברת אבטחת הסייבר מודיעה כי מעין כהן-חזיז, סמנכ"לית משאבי אנוש גלובלי, אשר הובילה את הפעילות בישראל והניהול האופרטיבי בשנים האחרונות, תמשיך ותנהל את ההון האנושי הגלובלי עם דגש על אינטגרציה ושילוב התהליכים של CyberProof עם חברת האם UST.
יובל וולמן, נשיא CyberProof, התייחס למינוי החדש בחברה ואמר: ״כניסתו של דורון דוידסון לתפקיד תסייע בהמשך פיתוח האתר בישראל. דורון יוביל וירחיב שיתופי פעולה עם UST ועם סטארטאפים ישראלים, ויקדם את פיתוח שרותי אבטחת המידע, בין היתר על ידי העמקת השימוש בכלי AI לצורך זיהוי וחקירה אוטומטיים של אירועי סייבר".
דורון דוידסון, מנכ״ל CyberProof ישראל, הודה על הבחירה בו לתפקיד הבכיר והוסיף: ״עם כל השינויים העומדים בפתחנו בתחום אבטחת המידע והשימוש ב-AI ובמקביל השימוש בכלי AI כחלק ממתקפות סייבר מתוחכמות, ארגוני שרותי אבטחת מידע MSSP כגוןCyberProof , הן היחידות שיכולות לפתח ולספק הגנות מספקות לארגונים גדולים. אני רואה את האתר הישראלי של CyberProof כמי שאמון על החדשנות בתחום ההגנה, וגאה לעבוד עם צוות כה מקצועי."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה