מינויים

כלמוביל Energy במינוי מסקרן: זו סמנכ"לית הפיתוח העסקי של החברה

כלמוביל Energy מכריזה כי עורכת הדין תהילה בר אור מונתה לתפקיד כסמנכ"לית הפיתוח העסיק בחברה. אביב פפר, מנכ"ל החברה: "תהילה מביאה איתה ניסיון משמעותי בעולמות האנרגיה והצטרפותה לשדרה הניהולית של החברה מהווה חלק מגידול הפעילות של החברה ויישום האסטרטגיה לשנים הקרובות"

מערכת ice | 
מינוי-אילוסטרציה (צילום vecteezy)
כלמוביל Energy, אשר יוזמת, מקימה ומפעילה מגוון פתרונות אנרגיה מתחדשת ללקוחות ביתיים, מסחריים וציבוריים, מודיעה היום (ראשון) על מינויה של עורכת הדין תהילה בר אור לתפקיד סמנכ"לית פיתוח עסקי בחברה. 
לבר אור ידע וניסיון רב בתחום האנרגיה והגז הטבעי בארץ ובעולם. בתפקידיה הקודמים, שימשה  כיזמית בתחום האנרגיה המתחדשת בסרביה והייתה שותפה עם חברת דוראל בחברה בתחום גז הטבעי.
אביב פפר מנכ"ל כלמוביל Energy, בירך על מינויה של בר אור לתפקיד הבכיר: "אני מברך את תהילה עם כניסתה לתפקיד ומאחל לה הצלחה רבה, תהילה מביאה איתה ניסיון משמעותי בעולמות האנרגיה והצטרפותה לשדרה הניהולית של החברה מהווה חלק מגידול הפעילות של החברה ויישום האסטרטגיה לשנים הקרובות".
 



עו"ד תהילה בר אור, הודתה להנהלת החברה על הבחירה בה והוסיפה: "אני נרגשת להצטרף 'לכלמוביל Energy' החברה המובילה בישראל המעניקה מגוון רחב של פתרונות אנרגיה מתחדשת עולם האנרגיה המתחדשת מהווה מנוע צמיחה כלכלי ופתרון יעיל וירוק ליעדי המדינה הקרובים ליצור חשמל מאמצעים בלתי מזהמים עד שנת 2030". כידוע, חברת "כלמוביל Energy" יוזמת ומקדמת שלל פתרונות אנרגיה מתחדשת ללקוחות ביתיים, מסחריים וציבוריים. 

צילום: יח"צ כלמוביל Energy

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה