מינויים

גילת עם שינויים בצמרת: נשיאה חדשה לחברת DathPath

ניקול רובינסון מונתה לנשיאה החדשה של החברה אשר נרכשה על ידי גילת בסוף שנת 2023. הנשיאה החדשה תחליף את דייוויד מקדונלד בתפקיד לאחר שזה ימונה לסגן יו"ר דירקטוריון החברה. עדי צפדיה בירך: "הנהגתה תשפר את היצע הפתרונות של החברה" 
מערכת ice | 
מינויים-אילוסטרציה (צילום vecteezy)
לאחר שמוקדם יותר השנה חתמה על הסכם של מיליוני דולרים, גילת רשתות לויין,  מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לוויינית, פתרונות ושירותים לרשת לוויינית הודיעה הבוקר (שני) על מינויה של ניקול רובינסון לנשיאת חברת DathPath. החברה שנרכשה על ידי גילת בסוף שנת 2023 אחראית על אספקת תקשורת מאובטחת למחלקת ההגנה של ארצות הברית, הצבא וגופים ממשלתיים. 
רובינסון תכנס לנעליו של דייוויד מקדונלד, נשיא החברה היוצא אשר ימשיך וימונה לסגן יו"ר דירקטוריון. הנשיאה החדשה היא מנהלת בכירה בתעשיית הלוויין ובעלת ניסיון רב בתחומי: האצת צמיחה, ניהול צוותים בינלאומיים וצוותי תפעול, ניהול פיננסי, ניהול פריסת טכנולוגיית הדור-הבא למשתמשי קצה עסקיים, ארגונים ביטחוניים, ממשלות וקהילות ברחבי העולם. בעברה כיהנה בתפקידי מפתח חברות רבות וביניהן: SES ו-General Dynamics.
עדי צפדיה, מנכ"ל גילת בירך על המינוי: "אנו שמחים לקבל את פניה של ניקול רובינסון וסבורים כי DataPath תחת הנהגתה יוצאת הדופן תשפר את היצע הפתרונות המעולים של החברה לשוק התקשורת הלוויינית ותספק תמיכה לאסטרטגיה של גילת במגזר הביטחון הבינלאומי" והודה לנשיא היוצא, מקדונלד על תרומתו והישגיו יוצאי הדופן בתפקיד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה