מינויים

ענקית מוצרי הצריכה Reckitt בסבב מינויים: אלו השינויים שעשתה

סבב מינויי בכירים בענקית מוצרי הצריכה Reckitt, במסגרתו עמוס פם בן ה-43, מנכ"ל חטיבת הייג'ין ישראל, ב – 4 השנים האחרונות, עובר לגרמניה לנהל את המותג המוביל פיניש באירופה. את מקומו תתפוס אולגה רובנובסקיה (39) סמנכ"לית השיווק של החטיבה בישראל. לסמנכ"ל השיווק של החטיבה מונה גיא גורן (35)
מערכת ice | 
מוצרי היגיינה נשית (צילום shutterstock)
שנת 2024 נפתחת עם סבב מינויי בכירים בענקית מוצרי הצריכה Reckitt. עמוס פם, מנכ"ל חטיבת ההום הייג'ין מונה למנהל המותג פיניש באירופה (Global Brand Director Finish Europ ואוסטרליה, תפקיד הכולל את ניהול השיווק והחדשנות גם שיתופי פעולה אסטרטגיים.
עמוס מסיים 4 שנות כהונה בתפקיד בתקופה מאד מאתגרת שכללה כניסה לתפקיד והתמודדות עם מגפת הקורונה העולמית, ועד אסון ה 7 באוקטובר. למרות כל אלו, הצעיד עמוס את החברה להישגים עסקיים באופן עקבי תוך דגש על איקומרס ושווקים מתפתחים. בתפקידו הקודם, שימש עמוס כמנכ"ל החטיבה המקצועית של לוריאל בישראל.
 
כמנכ"לית חטיבת הום הייג'ין ישראל מונתה, כאמור, אולגה רובנובסקיה, ששימשה עד לאחרונה כסמנכ"לית השיווק של החטיבה. במסגרת תפקידה ניהלה את השיווק של המותגים פיניש, איירוויק,וניש, סיליט,  Vanishונוספים. אולגה מגיעה עם ניסיון ניהול גלובלי במסגרתו ניהלה את המותג הייניקן באנגליה ואת צעדיה הראשונים עשתה בפרוקטר (P&G) גיא גורן, מי ששימש עד לאחרונה כמנהל קטגוריית הום קר מונה לסמנכ"ל שיווק וטרייד מרקטינג של החטיבה.
עמוס פם מסר: "אני שמח להשאיר את רקיט בישראל כאשר הארגון במצב מצויין ובידיים טובות , עברנו יחד בהצלחה אתגרים עצומים ב4 השנים האחרונות בזכות האנשים המדהימים שלנו, היצירתיות והרעב להישגים. אני גאה לקחת תפקיד גלובלי בעל אחריות וחשיבות גדולה לרקיט העולמית, פיניש הוא המותג המוביל של רקיט ושני שליש מהמכירות הן באירופה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה